Astri Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Eg tenkte eg sku få bilen min litt lavare fremme men e lite sugen på nytt senkesett fremme om eg kan sleppe det. Og då tenkte eg på senkeskåler, men har fått tips om at det fungerer dårlig på e30, og då lurte eg på om det va lite nytte å ha det på ein e34 o? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Hvor mye er bilen senket da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 hadde på min gamle e34 og hadde ingen problem med det. de senket ca 10mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Det fungerer på E30, problemet er bare det at "leppa" på skåla er for stor og må slipes ned så det ikke subber i tårnet. E34 har jeg ikke hørt om noen problemer med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 hvor fås det kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Schmiedmann (Motortechnik). Varenummer; 9208S Pris inkl. Moms: NOK 834,38 Koed.dk Fant ikke i farten, men de har sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Ok. Takker så masse for hjelp. Da blir det nok senkeskåler når eg har råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Jeg monterte senkeskåler på min e34 for 14dager siden, usikker på hvor mye den er senket, men målte før og etter fra framfanger og ned. Før 7.5cm etter 6.5cm Så den senket ganske nøyaktig 10mm. Ikke hatt noe problemer med disse i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 kor fant du dei senkeskålene henne og ka betalte du? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 kor fant du dei senkeskålene henne og ka betalte du? Link? Her Schmiedmann (Motortechnik). Varenummer; 9208S Pris inkl. Moms: NOK 834,38 Koed.dk Fant ikke i farten, men de har sikkert. Bestillte de faktisk selv så idag, blir spent se når jeg får montert de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Jeg monterte senkeskåler på min e34 for 14dager siden, usikker på hvor mye den er senket, men målte før og etter fra framfanger og ned.Før 7.5cm etter 6.5cm Så den senket ganske nøyaktig 10mm. Ikke hatt noe problemer med disse i ettertid. Var dette på orginale fjærer og dempere? Har du noen bilder før og etter? Bestilt slike men ennå ikke kommet så spent på hvordan det vil se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Når du har fått på dine så må du legge inn bilder og fakts. Dokumenter alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 tok bort mine gummimellomlegg jeg, å ga et ekstra senk på 15mm å penger spart, har kjørt med dette i 1,5år nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Noen bakdeler med slikt oppsett bmw520? Tenkte du dok etc.. fra meg Astri? Vurder litt forsjellig for tiden så kan ta sin tid men bestilte de sånn at jeg har de liggende iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå