Astri Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Noen bakdeler med slikt oppsett bmw520?Tenkte du dok etc.. fra meg Astri? Vurder litt forsjellig for tiden så kan ta sin tid men bestilte de sånn at jeg har de liggende iallfall. Ja va deg eg tenkte på der. Hvis du skal montere de da. Og hvis du bestemmer deg for å ikkje bruka de så e eg interessert i dei. Ka betalte du for dei?
Glenno Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Ikke fått faktura eller pakken ennå Astri men bestilte fra Schmiedmann som igjen måtte bestille dette fra en produsent i annet land. Men skal gi info om det går den veien ellers så står du på lista jeg for eventuelt kjøper. Mener det var rundt 8-900kr jeg.
bmw520 Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Noen bakdeler med slikt oppsett bmw520? vilke bakdeler tenkte du på da? ville tro d var værre med senkeskåler ang bakdeler iværtfall, med tanke på BT osv å ikke minst jobben, men som svar på spm ditt så har ikke jeg hatt noe problem eller bakdel med dette så langt iværtfall. å jeg har vel kjørt ca 70000km med dette på denne bilen + andre biler.
Glenno Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Tusen takk for svar bmw520, nyttig vite for oss som vurderer .
bmw520 Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Tusen takk for svar bmw520, nyttig vite for oss som vurderer . værsågod du jeg ser ingen bakdel med dette iværtfall da mange biler ikke har gummimellomlegg mellom fjær og skål, så hvorfor skulle d da bli et problem på BMW bare tenkt på at du ikke bør gjøre d om du senker den veldig mye, jeg gjorde d mest pga at jeg hadde et 40/40 sett liggende, å d er ikke pent syns nå jeg da, så når jeg tok bort mellomleggene så ble den ca 55/40 mye bedre.
Glenno Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 tok bort mine gummimellomlegg jeg, å ga et ekstra senk på 15mm å penger spart, har kjørt med dette i 1,5år nå Fikk senkeskålene igår på posten. Kikket litt men de hulene får jeg ikke helt til å stemme med de som er på toppen av tårnet? På tuv papiren finner jeg kun 3 serie. Schmiedmann sin nettside står det at disse er til alle modeler. Kan det være at jeg har fått feil eller går disse tuv papirene på min E34 og må jeg eventuelt bore nye hull? Skal dette være bolt on? Den gummien du nevner ligger den over demperen mot tårnet? (Har ikke hatt opp ennå) Ble noen spm dette da jeg ikke har erfaring med dette. Edit: 3 hullene på skålen på sidene på toppen venstre bilde.
bmw520 Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 den gummi ringen vi prata om ligger både en oppe og en nede på skålene, når d gjelder senke skåler vil jeg ikke utale meg får mye da jegikke har mye erfaring med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå