Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Greit å ha forsikring på kjørbare biler uten skilt ja. En kamerat av med betaler vel en 100-lapp i året for en bil uten skilter, da er han forsikret mot tyveri og brann. Ingen dum investering!

Kondolerer.

Skrevet

Fy Fa** hvor kjipt:( Og den som så så strøken ut og da:( de som finner på slikt med slike biler skulle vært kjølhalet, og brent levende etterpå!!

var den så strøken som den fremstod på bildet?

Skrevet

Så veldig strøken ut på bildet ja..

Vil tro den er påtent med bensin o.l. for å bli så utbrent, men er ingen ekspert. Bare baserer på egne opplevelser..

Skrevet
Så veldig strøken ut på bildet ja..

Vil tro den er påtent med bensin o.l. for å bli så utbrent, men er ingen ekspert. Bare baserer på egne opplevelser..

Ble funnet 2 stk bensinkanner hennslengt i grøfta like ved, så det stemmer sikkert..

Aroid : Snakka med eier av bilen nettop, politiet hadde faktisk ikke klart å lese av chassinummeret, men det du oppgav stemte.. Slappt av purken!

Edit : Eksos her..

Skrevet

For og si det slik; bilen var 21 år gammel. Der var kosmetiske skader på den, men den var helt fin i lakken, motoren var overaskende bra og det var bare småtjafs som skulle til for og få den fin. Så strøken var den nok ikke, men den var langt fra noen søppeldynge...

Satt vel 3-4 timer på kammerset i dag og anmeldte det, samt leverte forklaring. Viser seg at samme natten var det en serie innbrudd i mange naust i samme området, samt ene bensinkannen som var funnet var av merket "Yamaha", som de fleste kjenner til. Kanskje den stammer fra en påhengsmotor? Isåfall, og hvis den kommer fra naustene, er det samme folka som har gjort begge deler. Da blir det litt lettere for politiet og prioritere denne saken istedefor og henlegge den. Men jeg gir meg en god faen egentlig, hvis de ikke klarer og gjøre jobben sin, får heller jeg ta meg tida til og gjøre den. For ingen, og da mener jeg INGEN! herjer istykker min bil, for og så sette fyr på den, ustraffet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...