rolfi Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Skal oppover og hente E12n nå. Trenger derfor bil som kan dra biltralle. 2 tonn er hengervekten på ca. Trenger da tips til hvilken bil jeg bør få tak i. Bør helst være kassebil a.la. HiAce, Sprinter osv. som ikke er så dødelig dyre. Fikk pris av AVIS på leie av bil, kom på rundt 10 000kr. Kjøper jeg en bil kan den selges igjen etterpå, men har ikke den beste økonomien for tiden så bør være en relativt billig bil. Han som skal kjøre har BE-lappen.
Riefarn Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Kjenner virkelig ingen som har bil du kan låne for noen usle kroner? Litt drastisk å kjøpe bil bare for å hente en annen Men du er vel inne på noe med en eldre HiAce eller noe i den duren...
rolfi Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 blir å kjøre minst 130mil. Folk er jo så redde for verdien av bilen når den har gått langt Mange er skeptiske til å låne ut bil til unge også. Kan jo bli gratis å kjøpe bil for å selge igjen da Kan få det samme igjen for den når jeg selger, kanskje mer? Tjene penger på å hente bil er ikke feil Og HiAce er det vel mulig å tjene på uansett, da det er SYKT populære biler.
Odd-M Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 10000 for leie av bil hos Avis??? Det er bare en høflig måte å si "nei takk" på.
Ole@Automote Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Jeg leide bil å henger hos min lokale bilforhandler 1 døgn for 2000kr for å hente en annen bil, 10 tusen for å leie en hos avis er jo svindel!!! Hva med rentavrak?
rolfi Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 De mente at jeg da måtte leie noe de kalte for nyttekjøretøy. Skal som sagt 130 mil, så må nesten ha fri kilometer også. Rent a wreck leier ikke ut til folk under 23. Jeg er 19.
Bjørn 320 Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 VW Transporter/Caravelle...er tortur å køyre så langt i ein hiace
mbkomfort Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Er mere behagelig å kjøre stasjonsvogn enn en varebil/pick-up, f.eks. 300te og 525touring har vel over 2tonn hengervekt, for de har nivåregulering og bra motorisering. Hiace eier jo ikke krefter. Asj, 1300km er da ikke langt viss det er tur-retur Prøvt å få tak i liten lastebil?
Mexos Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Hm, kanskje jeg skal kjøpe meg Hiace el. jeg og. Skal flytte i Juni og avis tar jo en enorm sum for å få leie bil fra Oslo til Trondheim.
rolfi Skrevet April 19, 2008 Forfatter Skrevet April 19, 2008 Er mere behagelig å kjøre stasjonsvogn enn en varebil/pick-up, f.eks. 300te og 525touring har vel over 2tonn hengervekt, for de har nivåregulering og bra motorisering. Hiace eier jo ikke krefter.Asj, 1300km er da ikke langt viss det er tur-retur Prøvt å få tak i liten lastebil? Skal kjøres på BE-lappen. Kjenner ingen med liten lastebillappen dessverre. Skal ha med meg en girkasse og 4 dører også, så kassebil hadde ikke vært feil egentlig. Vet det er god plass i en S124, men er det plass til 4 dører og en girkasse baki der? Kanskje få tak i en som er reg. som varebil? Slipper å få girkasse og dører i nakken hvis det blir en litt brå bremsing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå