PenguiN- Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Hei folkens Sitter å kjeder meg, så med litt hjelp fra en fra E46fanatics.com og mitt eget hode gikk bildet jeg tok i forrige uke fra: Til JA; jeg vet kun en av felgene er endret, men er ikke så veldig flink i PS Jaja, syns bildet ble ganske fint jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Ikke dumt! Men du må legge ut orginalbildet også slik at vi kan se hvordan det ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Ps: er det noen her som kan gjøre bildet bredere ved å lage mer bakgrunn mot venstre slik at hele bildet blir bredere... thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Du sku ik ha solgt di fælgan markus! Di kler biln veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 hehe, ja vet, med spacera eller rett (galt) innpress kunne det ha blitt rått! men må være 19" i såfall, ikke 18" som æ hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Men så kjæm jo skattepengan å da, så det blir vel ei råd me det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Har du betalt stylinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 ja ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 E det på tur ifra statene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Admin venneligst slett meg og stigmeisters samtale! og, kun en som hadde synspunkter? min bil eller ikke, dette bildet ble så fett at jeg vurderer å få skrevet ut og rammet inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Du har bare byttet en felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Ble stilig det ! Likte bakgrunnen du brukte Bilen er jo ikke stygg den heller da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå