Zara Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Når jeg kjører (som oftest ved liten fart) så slutter gassen å virke. Bilen "dør" ikke, men ruller bare helt til gassen bestemmer seg for å virke igjen.. Gjentas gjerne ofte =/ Så jeg tok den på rep. der de trudde det kunne ha noe med eksosen å gjøre..Skiftet lambdasonde ifølge regningen. Men etter et par dager skjedde det igjen. Kjørte rolig på parkeringsplassen når den plutselig ikke ville gi gass mer. Noen som vet hva dette kan være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Sjekk innsugsbelgen din. Det tykke gummirøret mellom luftmassemåleren og gasspjeldet. Se om det er sprekker/rifter i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 uanz regulering på gassen regner jeg med? hvordan ligger den på tomgang? jager den? går høyt/normalt? den fungerte normalt etter skifte av lambda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zara Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Etter skiftet har det skjedd 2ganger.. før var det hver gang jeg var ute med bilen. Men nå fusker den på tomgang ja, bensinbruken har også steget unormalt mye =/ E36 er en dyr bil å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Ville sjekket denne belgen ja... Kan jo virke som at når "gassen slutter å virke" så tenner den ikke f.eks el iallefall fusker.. Verkstedet som byttet lambdasonde kan nok ikke hatt så mye peiling samt visst at kunden gjerne ikke hadde all verdens kunnskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zara Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Ok. Vel, den har fått time på mandag, så da håper jeg de greier å fikse den! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå