Johnsen Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Kjøpte nytt lyktesett forran da de var matte, duggete og færle. Hovedlykter, blinkere og grøflys. Før og etter. Lyktespoilerne kommer på i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Det hjelper SÅ mye med nye lykter, men kan styre meg for de grøftelysa der. Hvilke hovedlykter er det? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Depo heter de. Prisen ble "OK"! Fikk et ok tilbud, så de kom på 1300kr pr stk. er enig i deg i d mtp grøftlysa....jeg trodde ikke det skulle bli så markert linse. Jeg kjøpte de for å få vekk det cromme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 syns den var penest uten lyktespoiler men smaken er som baken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Ja jeg tenkte på det da jeg fikk se det endelige resultatet. Ble veldig cleant og fint! Men, tror nok de skal på igjen. Planen er å muligens lakkere panseret, taket og bagasjelokket matt svart, så da trenger den å se litt argsint ut forran også! Men smaken er som baken, og jeg synes baken ble bra etter jeg bytta effektanlegg! Her er forøvrig fargen jeg tenker på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Må bare si at den e46 M3'en ikke er lakkert matt svart, men at det er svart plastfolie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Er den det? Hvordan holder det seg da? Går rundt og drømmer om slik farge skjønner du, men trodde jo det var lakkert... Går det å få lakkert noe slikt da!? Og hvor får man da evt kjøpt den folien? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Ja, drit i lyktelistene. Ser litt "harry" ut.. Ble en bra oppgradering det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Her er link til en 14 siders tråd om bilen på www.e46fanatics.com http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=543428 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Se der ja.... 14 sider bare! Skal på nattevakt i natt, får lese gjennom den da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Her er link til en 14 siders tråd om bilen på www.e46fanatics.com http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=543428 Faen så rotete forum, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Litt større enn bimmers.no ja, uten at jeg egentlig synes det er rotete. Har kanskje litt å gjøre hvilke forum man er vant med. "Threads: 520,759, Posts: 7,549,790, Members: 116,611" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Hehe, joda. Jeg ser den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå