Gunnar Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Har aldri funnet noen som er i nærheten av å matche Gjensidige på pris. If ringte meg for en stund siden, og spurte hva de skulle gjøre for å få meg som kunde igjen. "Lavere pris, selvfølgelig" sa jo jeg da. Og han jobbet og styret på for å få frem en god pris - som endte langt over Gjensidige, på tross av at han bumpa bonusen min 10% opp i tillegg, og han måtte bare gi opp og takke for samtalen. Prøvde Postbanken sin kalkulator nå, og de endte noe sånt som 40% høyere både på Land Roveren og BMWen.. totalt nesten 9000,- dyrere i året enn det jeg har i dag hos Gjensidige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Isj, la merke til at min har økt med 2000kr nå. Hos gjensidige. Men de er vel billigst på en ungdom under 23 uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Har aldri funnet noen som er i nærheten av å matche Gjensidige på pris. If ringte meg for en stund siden, og spurte hva de skulle gjøre for å få meg som kunde igjen. "Lavere pris, selvfølgelig" sa jo jeg da. Og han jobbet og styret på for å få frem en god pris - som endte langt over Gjensidige, på tross av at han bumpa bonusen min 10% opp i tillegg, og han måtte bare gi opp og takke for samtalen.Prøvde Postbanken sin kalkulator nå, og de endte noe sånt som 40% høyere både på Land Roveren og BMWen.. totalt nesten 9000,- dyrere i året enn det jeg har i dag hos Gjensidige. er helt tydelig at folk får ulike priser osv.. det verste med selskapene nå synes jeg er at man har ingen fast kontakt person, men kommer som regel frem til en ny utdannet A4 person som ikke tar en eneste bakvei. har selv hatt IF i snart 3år nå. er 23år gammel, har hus,innbo,garasje, reise,ulykke, båt. 2 biler forsikret med 70%, har også hatt 60% på 3 bil. jeg brukte nesten 30 min i telefonen for å høre pris hos gjensidige, resultatet var 1500kr dyrere enn hos IF. nå skal det sies at hu kjerringa hos IF (ynnskyld) uttrykket ikke var særlig inntrisert i å forsikre tung MC, så derfor har di nok mistet en kunde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Jeg betaler ca 6500 hos Enter 520i 97mod, 70% bonus og 37år. Hos Gjensidige fikk jeg en pris på under 2300. Spørs om jeg ikke ska bytte hvis dette stemmer. Får også forsikret barna og kommer alikevel billigere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 jeg byttet akurat selskap til if (tro det eller ei) hoppet fra 40 til 60% på touringen og fikk forsikret prosjektbilen med 50% bonus, samt innbo, og reise. 22 år og fikk en årspris på 12k Kan jo ikke være så galt. lønner seg å krangle litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Jeg har vert totalkunde hos Gjensidige i mangen år nå, å har en fast person å forholde meg til. (å betaler gjerne litt ekstra for denne goden) Da jeg fikk forsikringene mine i posten for en måned siden, så hadde de steget totalt 2500.- , å jeg ringte derfor straks til min agent, å spurte om de hadde hatt et dyrt julebord, men han sa at det hadde vert en ganske kraftig økning i bilforsikringene 1. kvartal i år. Men med noen tastetrykk, så kunne han melde om at det kom en ny faktura i posten, på tilsvarende beløp som jeg hadde i fjord. Det lønner seg å ta en telefon og "prute", å iallefall hvis du i utgangspunktet er fornøyd med ditt forsikringsselskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Fikk ny regning fra Enter i går og har nå fått 75%bonus Ny pris var da litt over 5700. Ringte likegodt Gjensidige og fikk der en pris som bare lå noen få tikronere under Enter. Prisen på under 2300 kr på nettsidene til Gjensidige virker som en bløff for å lure folk til å ringe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 bet 7200kr i året på min 525TDS 92mod som da er inkl livsforsikring og innbo, ikke funnet noe billigere å dette er gjensidige. må tilføye at d er med 8000km og 70% bonus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Rett over 6000 i året på Z3 2.8 coupe hos gjensidige.. med maxa bonus, ikke noe ungdomssurr. Billigste som er, siden Enter / Trygg Hanse nekter å forsikre en Z3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Noen som kan svare meg på hvorfor den har steget så inn i h.......??? Fordi selskapene skal tjene mer penger samtidig som en hel haug med drittunger ikke klarer å holde seg på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 jeg betaler 9800 kroner i året for boligforsikring, bil(318i delkasko), og livsforsikring. Betale litt over 3500 bilen. Jeg har 30%bonus. Dette er gjensidige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå