Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjenner han jeg, er ikke noe negativt og si. Han leverer det du skal ha! :)

Selv om det kan ta j....g lang tid!

Når jeg bestilte første gang så gikk alt knirkefritt. Hadde delene ikke lenge etterpå. Men fra jeg fikk delene og jeg hadde fått feil på et par av tingene jeg hadde bestilt og til jeg fikk de ettersendt skulle vise seg å ta voldsomt lang tid (4 mnd. ca....!!) Lovnader og unnskyldninger i fleng... Når han endelig sa han hadde sendt pakken så gikk det to uker og jeg hadde fremdeles ikke fått noe, da skyldte han på posten og det har mange andre sagt at han har gjort også. Så sa han at han skulle sende en ny pakke og den skulle vise seg skulle ta 3 uker før jeg fikk...

Fikk jo produktene mine til slutt. Men når jeg blir lovet og lovet og får unnskyldninger som virker mer som en måte å kjøpe seg tid på så blir jeg irritert.

Det var min mening. Ellers må jeg si det var bra kvalitet på varene og prisene er heller ikke noe å si på selv om de er noe høyere nå enn da jeg bestilte...

Skrevet

Poenget med dette er at alle pakkene hans blir stoppet i tollen, og de holder de der til han får sendt kvittering på at det er hans deler og alt det.

Dette pleier også og ta litt tid. Han har hatt problemer med posten, dette er ikke noen dårlig unnskyldning. Han er en seriøs fyr, og gjør ting når han skal. Du har nok bare vært veldig uheldig..

Skrevet
Poenget med dette er at alle pakkene hans blir stoppet i tollen, og de holder de der til han får sendt kvittering på at det er hans deler og alt det.

Dette pleier også og ta litt tid. Han har hatt problemer med posten, dette er ikke noen dårlig unnskyldning. Han er en seriøs fyr, og gjør ting når han skal. Du har nok bare vært veldig uheldig..

stoppa i tollen? har jeg aldri hørt om/opplevd.

Skrevet

Har handlet av han noen ganger . Gått fint og fort med det jeg har bestilt, og han har alltid svart, og gitt bra service. Men nå sist gang bestilte jeg instrumentringer til bilen min. Disse fikk jeg ikke på i det hele tatt. Sendte han en PM om det, men det svarer han ikke noe på, så vet ikke jeg.

Skrevet

Driver jo selv med en del import og salg.. har aldri hatt noe problemer med verken post eller toll... posten er etter min menging meget flinke!

KT ser ut som et ryddig og seriøst firma forøvrig:)

Skrevet

alt fra utlandet kan bli stoppet i tollen å noen ganger drar det ut noe jævlig.

Det beste man gjør som importør er å skaffe seg tollkreditt

Skrevet

Nå skal ikke jeg være noen utalelses mann, alt jeg har hørt er at når noe av det han selger blir forsinket, er det pga. toll eller posten. Alt fra min side!

Jeg er meget fornøyd, han leverte deler til meg på døra, og hjalp meg montere det, så jeg er meget fornøyd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...