p10 Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Er ganske fersk på campinglivet, og er på leting etter campingspeil som passer på M3-speil... Jeg har noen slike som man fester med to gummibånd rundt originalspeilene, men siden M3-speilene har så avrundet hus glir de bare av... Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Får du ikke Slike speil du kan feste på framskjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 Har prøvd slike, men da får jeg ikke lukket panseret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Alternativet må da være å få i et sett med vanlige speil og montere når du skal kjøre med vogn. De er bare festet med 3 skruer så går fort å bytte, men er jo selvsagt mer tungvindt enn bare å klipse på noen på M3 speila. Får slike speil billig på bruktmarkedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet April 19, 2008 Share Skrevet April 19, 2008 Hehehehe styling er viktig! lurer på om forrige generasjon hadde dette problemet. sorry for mitt useriøse svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå