Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

alt av kjørelys foran og bak er bort samt fultlys. men når jeg bare drar ispakken så lyser det. jeg har park lys.

åssen sikringer er kjøre lys osv?

mista en mutter baki lykta i stad og da knistra det i de skinnene og alt lyset bak ble borte. foran var det borte fra før av. så hjeeeeeeelp fooort

Skrevet

Kan være en kortslutning som har forårsaket at pærene gikk, men høres rart ut. Har du skjekket rele'ene?

Edit: Så nå at de virket med lyshornet. Skjekket bryteren inne i bilen?

Skrevet

hmm.. var slik at framlysene ikke funket da jeg satt igjen lykta etter lakkeringa. :S

men når jeg vrir brytern så går jo park på og får brukt hendelene til fulltlys vis jeg holder den nede :P lysene bak funket som bare faen helt til fattern gjorde så det knistra baki der. men sjekket sikringa. de er hele... har ikke sjekket releet. hvor sitter det? i sikringsboksen? i såfall hvilket? :P

Skrevet

Sitter i Sikringsboksen ja. Er ikke helt sikker på hvilken. Men er separat rele til tåkelysene så hvis ingen lys fungerer må det ligge på hovedstrømmen en plass. Har du instrumentbelysning? Skjekk alle sikringene i sikringsboksen.

Skrevet

sånn nå skiftet jeg de sikringene som var og skifte anggående kjøre lys. fikk tilbake kjørelysene bak. og et foran.

men fortsatt det ene. men skal prøve og skfite pære. mangler begge tåkelysene :S

Skrevet
sånn nå skiftet jeg de sikringene som var og skifte anggående kjøre lys. fikk tilbake kjørelysene bak. og et foran.

men fortsatt det ene. men skal prøve og skfite pære. mangler begge tåkelysene :S

Er ganske sikker på at høgre og venstre er på separate sikringar. Sikker på at du har skifta begge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...