steffen- Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 det som sitter på er 8x18 et 35 med 225/40/18 rundtom. men har lyst på andre felger de felgene jeg har er fine når bilen ruller, men ikke så fine npr jeg står stille synes jeg da. men vis jeg skulle hatt 8,5x18 rundtom. da måtte jeg gjort noe bak. for det er ikke plass til noe mere mellom dekket og hjulbua. må jeg øke inpresset da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Jeps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Deg jeg møtte i byen i her om dagen eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 jepp var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Pen bil Ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 ja jeg er veldig fornøyd med resultatet. ødla bilen helt i vinter da jeg tok mye av fronten og lagde en bulk foran. samme som deg regner jeg med. så kommer våren og blir er som et vrak nesten også nå er den endelig fin igjen : ) jeg mangler bare og få på noen råe felger blir nok 8,5x18 rundtom med inpress 35 foran og 42 bak elns.. ; ) har vurdert keskin kt1, barrecuda osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 lakkeringa fikk jeg billig. han pusset ned bilen og la på nytt det er noen skjønnhetsfeil i lakken nå, men dette skal bli fikset om 2 uker da lakkeren ville at alt skulle tørke litt først. angående lister så har jeg ikke tenkt over det frontffanger er veldig fin. sideskjørt var 1 cm for lange men dette ble fikset av lakkere. bakfangern er ikke sånn den skal være, men dette må man kunne for og se. og den har du bumper.. litt kjedelig synes nå jeg da. men helheten av bilen sammen med lyktene ble bare porr. felgene er de som fulgte med bilen. har tenkt på nye men lomme boka strekker ikke så langt fortia. da jeg har brukt alle pengene jeg har spart opp siden desember. jobber da bare en dag i uka. og det er natt til lørdag. neste nå er syden tur. vis det blir mye penger i kassa så blir det nye felger vet du hva lakkereren gjorde for å få de til å passe? har akkurat samme problemet selv, er jo ganske mye med 1 cm. kjøpte du og på koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Pen bil Men trenger noen andre felger Står at det er en 318, såvidt jeg vet ble ikke coupe levert med m43b18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 denne bilen er solgt til Rena. og ny bil er kjøpt inn. den nye bilen er 318i bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 hehe...såg først nå hvor gammel tråden er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 ingen som har noen tips for å tilpasse for lange sideskjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 mine ble kappet av litt innpå og satt sammen igjen til riktig lengde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå