Gå til innhold

E30 318is Touring *Solgt*

635csi
 Share

Hvilken front skal jeg bruke?  

120 stemmer

1. 1. Hvilken front skal jeg bruke?

• Is-leppe
      23
    • Rieger infinity
      22
    • M-tech II
      76

Anbefalte innlegg

u6xgwt70y8mqyso4wwrb.jpg

4xh3xxwemjhnuez8d909.jpg

Det er disse felgene jeg skal bruke som prøveprosjekt. Dele dem, polere kanten, renovere innerkanter, og få glassblåst og lakkert senteret ser jeg for meg. Kommer til å bli et langtidsprosjekt, men skal lage en egen tråd for felgoppussingen min der alt av bilder og evt. trøbbel vil bli lagt ut etterhvert som jeg kommer i gang :)

Har kjøpt poleringssett fra Gasoline, og det er beregnet for polering etter pussing med såpass grovt papir som 320, så jeg skal ikke slite meg ut helt på pussingen tenkte jeg :wink:

Har du noen bilder av oppussingen din du da Østgaard? Eller er du ikke kommet i gang riktig ennå du heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

u6xgwt70y8mqyso4wwrb.jpg

4xh3xxwemjhnuez8d909.jpg

Det er disse felgene jeg skal bruke som prøveprosjekt. Dele dem, polere kanten, renovere innerkanter, og få glassblåst og lakkert senteret ser jeg for meg. Kommer til å bli et langtidsprosjekt, men skal lage en egen tråd for felgoppussingen min der alt av bilder og evt. trøbbel vil bli lagt ut etterhvert som jeg kommer i gang :)

Har kjøpt poleringssett fra Gasoline, og det er beregnet for polering etter pussing med såpass grovt papir som 320, så jeg skal ikke slite meg ut helt på pussingen tenkte jeg :wink:

Har du noen bilder av oppussingen din du da Østgaard? Eller er du ikke kommet i gang riktig ennå du heller?

Har nokk ikke kommet igang enda nei...

Men tenkte å fjerne lakken med malings fjerner. Testa det litt, og det funka som bare det. Smører det på, lar det virke og spyler det av med høgtrykk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tenkte jeg også. men den tar ikke alt av riper på 320alikevel,

blir ikke orntli blankr før over 400 hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det samme jeg fikk felgene igjen fra oppretting tok jeg en rask runde med p320, p600 og p800, for så å gnikke litt raskt over med Autosol to ganger. Resultat = tilnærmet speilblank :)

Så jeg har tro på at jeg ikke kommer til å slite meg ut og gå lei når jeg ser hvor lite som egentlig skal til for å få det blankt. Skal uansett ikke bli i utstillingsstand heller disse felgene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så går du over de 2 stega med pasta å polere puter fra gasolin, og da vil autosol virke matt og mørk :)

har du noe bilde av de oz felgene dine?

felg opppussing er en hobby, men også frustrerende. har selv bygd opp ett sett med bbs rs.

Stemmer det, Autosol skal visstok virke matt i forhold ja. Men det vil nå tiden vise da, hehe :wink:

Ligger et par bilder av felgene i innleggene rett ovenfor her :)

Har er sett med BBS RS som skal pusses opp med tiden jeg også, men tar disse OZ-felgene nå i første omgang som prøveprosjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke link til settet ditt da?

Leita men fann ikke det...

her har du link mister

http://gasolin.no/index.php?main_page=p ... cts_id=258

http://gasolin.no/index.php?main_page=p ... cts_id=613

jeg ville også kjøpt med meg den "sjegle formede pulerings puta"

veit ikke hvordan jeg skal forklare det, men du ser den på siden der.

Takktakk.

Jeg har faktisk slik jeg, så får prøve med det først da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da vurderes bilen solgt til fordel for større bil :(

Kommer til å ta en endelig avgjørelse i løpet av uka når jeg vet mer om det blir kjøp av ny bil. Blir i såfall lagt ut med egen salgsannonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...