Gå til innhold

Hvilken front skal jeg bruke?  

120 stemmer

1. 1. Hvilken front skal jeg bruke?

• Is-leppe
      23
    • Rieger infinity
      22
    • M-tech II
      76

Anbefalte innlegg

Skrevet

det blir nokk bra med det hekkskjørtet der. jeg skal også ha clean look på min. men det blir ano hekkskjørt infinety leppe m catciller og sideskjørt av ukjent merke, skal komme med em prosjekt tråd jeg også.

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det blir litt ventetid nå før jeg har all stylinga på plass, så da tenker jeg å bruke den på å få montert litt solfilm og fikse de små rustflekkene som finnes. Har en E24 også som trenger litt omsorg før sesongen, så vi får se hva jeg prioriterer.

Få laget en prosjekttråd du å ja TSL, høres interessant ut :)

Skrevet

24 er lekker den også da. ja skal få snekra en prosjekt tråd. driver også og lager en gratis piczo side. som skal være for oss som liker e30 touring. blir ikke noe forum osv, men bilder og info. tenker det kommer en prosjekt tråd og team touring siden er vel også igang da.

Skrevet

Nå viser det seg at jeg plutselig har kommet over el-heiser til rutene og takluka, siden bilen naturligvis ikke har dette originalt. Noen som har oversikt over hvor mye prakk det blir å få montert dette. Tenker da helst på kobling av ledninger, brytere og sånn. Å få motorene montert dit de skal sitte ser jeg ikke for meg blir så vanskelig.

Noen som har gjort dette før?

Skrevet

dette er ikke noe hokuspokus. det sier seg selv når du begynner. på min forige 318i touring lå det klart, men ikke i 316touringen jeg har nå. men det er meget enkelt og lage et fint ledningsnett til dette på egenhånd. er mulig det ligger klart i dørene. skal av med dørtrekka mine nå for og bytte låser og kikke litt på sentrallåsen,så ser fort om det ligger der da, jeg har også ligende til framdørene som skal inn. du må ha vinduene fra den bilen du tar heisene ifra, det var forskjelig infesting på vinduene på el og manuel sist jeg bytta til el på min 318itouring, lykketil med ombygningen. husk og få med dekslene som skal stå der sveiva er nå.det er ferdige spor til brytere i midtkonsolen.du ser det når den er ute og du snur den oppned

Skrevet
du må ha vinduene fra den bilen du tar heisene ifra, det var forskjelig infesting på vinduene på el og manuel sist jeg bytta til el på min 318itouring, lykketil med ombygningen.

Dette blir litt verre siden heisene har stått i en 2-dørs. Hmmm, strek i regninga :?

Skrevet
du må ha vinduene fra den bilen du tar heisene ifra, det var forskjelig infesting på vinduene på el og manuel sist jeg bytta til el på min 318itouring, lykketil med ombygningen.

Dette blir litt verre siden heisene har stått i en 2-dørs. Hmmm, strek i regninga :?

Har etter litt undersøkelser funnet ut at jeg trenger bare selve vindusheismekanismen fra en bil med el-heiser. Disse er like på all E30 med el-ruter unntatt Cab, i følge GS. Altså, trenger nr.9 på bildet.

j6ajb0cnx3z73jz2b7g6.gif

Så dersom noen har sånne liggende er det bare å ta kontakt :D

Skrevet

det er forskjeld på noen. min første touring hadde ikke like. men dem som satt i min nåværende touring var like. jeg har el mekanismene m ledningsnetttet til dørene liggende. vurderer og selge dette, så kom med et bud på pm så får vi se

Skrevet

Okay.

Får vente til jeg har fått delene tenker jeg, så skal jeg ta av dørtrekkene og se hvilken mekanisme jeg egentlig har.

• 4 weeks later...
Skrevet

Etter en litt travel periode på jobb, og diverse andre prosjekter, har jeg endelig kommet igang med soting av ruter. Starter bakfra og jobber meg fremover, og bakluka til slutt. Har ikke noe hastverk med dette, så det blir en rute nå og da. Legger på filmen uten å ta av rutene, så resultatet blir også deretter for en som ikke er profesjonell :D

Kommer med flere bilder så snart jeg er ferdig med alle rutene.

Soting1.jpg

Soting.jpg

Skrevet

soting kan bli bra. håper du legger filmen på insiden.

blir fin den touringen din.

har hatt en test tur med 323is`n min. ååååååååja det var morro m s14

Skrevet

Hehe, filmen havner på innsiden etter fintilpassinga ja :)

Testa 323is`n altså? Hvordan utveksling har du på den? Satser du på rå aksellerasjon eller behagelig turtall på langkjøring?

Skrevet

har testa den ja.

har 3,64 oh håper det er en mellom ting av dem nevnte.

blir fint med film ja. lurer på og gjøre jobben selv jeg også. syns prof toninga blir litt dyr,

• 2 weeks later...
Skrevet

Lite framgang for tiden grunnet travelt på jobb, men i dag kom det iallefall omsider pakke fra Realcar. Prøvde den på og fant ut at det var imponerende god passform på denne Lester-hekken. Noen små modifiseringer på eksosanlegget mitt så er den klar for montering. Nå har jeg all stylinga som skal brukes.

1cmwr5dczykekwvp6xf2.jpg

hmbmibncg6yzsyns2lhs.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...