Gå til innhold

Hvilken front skal jeg bruke?  

120 stemmer

1. 1. Hvilken front skal jeg bruke?

• Is-leppe
      23
    • Rieger infinity
      22
    • M-tech II
      76

Anbefalte innlegg

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sjekka nettopp en nettside som selger sånne nå, og kan bekrefte at de heter MO5 ja, så da har vi funnet ut det samme :)

Skrevet

Tok noen mer eller mindre dårlige bilder av felgene montert på bilen i dag. Skal bruke 8mm spacere bak, men må rulle opp skjermkanten først så det ikke subber.

Foran får det være som det er i første omgang, kanskje noen tynne spacer etterhvert :)

Kommer flere bilder når spacere er på plass og bilen er vasket :D

k6aqabjnucve6k5vam5k.jpg

f6mqcs2yaj5ki1ror956.jpg

9hdan7mrxnedo7nkdrcv.jpg

Skrevet

Liker godt disse felgene ja :D

Mine er desverre bare 7" brei, kunne tenkt meg 8" jeg også egentlig. Men man må jo kaste seg rundt og handle når sjanse byr seg, så bredden ble ikke så viktig denne gangen,hehe :)

Står en litt ugunstig dekkprofil på nå, 215/45-17. Tror jeg skal gå ned til 40-profil når jeg senere må skifte dekk.

Skrevet

Jøss. Det var en veldig pen Touring du har.

Gjorde seg godt med de felga, men er enig med deg at det var en smule mye gummi rundt felga dine :)

Clean bil!

Skrevet

Takker :)

Felgene var impulskjøp, men skal nok få dem til å se litt bedre ut etterhvert. Spacere og lavere profil tenker jeg gjør susen :D

De andre 17" felgene jeg har skal kanskje selges. Skal levere to av felgene til felgoppretter pga. litt ujevnheter først. Lager evt. en salgsannonse når den tid kommer.

Skrevet

Har vært inne på tanken med å lakkere dørhåndtakene tidligere, men lurer på om de bare får være sorte siden jeg ellers har sorte detaljer i form av sorte lister rundt om og div.

Hmm, skal prøve meg litt frem på Photoshop tenker jeg :)

• 1 month later...
Skrevet

Lite nytt her nå, men mens jeg går og venter på pakke fra Koed har jeg funnet meg et forferdelig kjedelig tidsfordriv. Tannkostvask av nyinnkjøpte vinterfelger, BBS 7x15 ET24.

Dette tar tid, men resultatet blir forhåpentligvis greit :)

Dersom noen har 4 stk. senterdeksel til sånne felger så skrik ut!

zv0u3od7h2cy9qo18r9s.jpg

Edit: Langt ifra strøkne felger, men de ble hvertfall bedre enn de var :)

zm6nafeicvz0k8o1glkw.jpg

cj9qb0z00ueus3lr2gpr.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Venter fortsatt på pakke fra Koed, men impulskjøpene ser ikke ut til å stoppe helt :)

Var og henta en original Hartgefront i går kveld, så nå ser det ut som nye plana blir å bruke den sammen med en Hartge hekk eller lignende. Hoper seg liksom opp med alternativer her nå, hehe :D

Ellers er det lite framgang desverre, men Koedpakken er heldigvis på vei. Har også kjøpt et sett med Xenonlys som skal monteres i nærmeste fremtid.

mavcyu1l26zoevja8hf3.jpg

purpbr89ays2pvi91dcq.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...