Gå til innhold

Hvilken front skal jeg bruke?  

120 stemmer

1. 1. Hvilken front skal jeg bruke?

• Is-leppe
      23
    • Rieger infinity
      22
    • M-tech II
      76

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er tårnstiveren som jeg kjøpte av TSL montert :)

Nok en gang takk for rask og pålitelig handel.

Funksjonelt? Tja, men det frisker jo hvertfall opp et ellers så skittent og kjedelig motorrom :D

rm77lekfff5fjvb3h3yx.jpg

• 3 weeks later...
  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe :D Motorvask kommer vel i forbindelse med evt. lakkerting til våren tenker jeg (er litt lat for tiden).

Når det gjelder den 4`eren så kan jeg si at jeg savner en litt tyngre motor i bilen nå når vinteren har meldt sin ankomst ja. Den tar jo ikke styring, slipper foran først liksom. Har hatt et par halsbrekkende ufrivillige stunt på sørpa allerede :D

Har akkurat montert 6K Xenon i fjernlysa nå, ut og teste :)

Blir kanskje montert i nærlysa også etter hvert.

• 2 weeks later...
Skrevet
hadde sånne tsw imola look på sedanen min. var jo fint på touring også. Skal ikke selge en av frontene dine da ? send meg pm med pris på de forskjellige da. Veldig pen bil :)

Takk takk :) Har sansen for TSW Imola ja, de har som regel ypperlig innpress. De jeg har er riktignok ikke TSW, men de ligner mye. De blir forøvrig til salgs etter at jeg har sendt de til oppretting pga. litt ujevnheter :)

Mtech2-kopifronten og Riegerfronten er til salgs siden jeg har bestemt meg for å montere Hartge på min. Is-leppa var plana å bruke på vinteren.

Skrevet

Hehe, de rimelige tårnsiverne har vel egentlig ikke den helt store effekten vil jeg tro? :) Mest for syns skyld kanskje?

Bestilte i utgangspunktet en sånn på Koed, men de kunne ikke skaffe akkurat da, så derfor kjøpte jeg en brukt. Taper seg sikkert litt "effekten" på sånt etterhvert kanskje?

• 3 weeks later...
Skrevet

Her er det ikke så mye nytt egentlig. Har brukt litt tid på å gjøre klar åkerbilen til vintersesongen :)

Men jeg har hvertfall gjort en avtale om byttehandel med en Hartge-hekk til touringen, så da blir det antageligvis Hartge både foran og bak :D Har kvitta meg med både Mtech2-kopien og Riegerleppa, men Is-leppa skal jeg beholde til evt. vinterbruk.

Ellers har jeg byttet til meg en Recarostol fra Bingo her på forumet (takk takk). Den er identisk med den stolen jeg har som passasjerstol fra før, så den skal monteres som førerstol så snart jeg får tid.

Håper å få montrert delene jeg kjøpte fra Koed for en tid tilbake i løpet av juleferien dersom det blir ledig i verkstedet. Broderen driver eget firma i samme verksted som vi bruker til mekking, så det er ikke alltid like lett å få den kabalen til å gå opp :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei du.

Litt usikker på hvilken produsent som har laget disse felgene, men på senterkoppene som fulgte med stod det 100+. Nå har jeg riktignok limt på BMW-merker over så det ser litt finere ut. Dimensjonen er 7x17 ET25/28

Felgene er forøvrig til salgs da jeg har andre felger jeg skal bruke på sommeren (Betalte selv 5000,- for et år siden, da med 4 gode dekk). Framfelgene er runde og fine med gode dekk, bakfelgene er det dessverre kast i, og slitte dekk.

Plana mi var å sende bakfelgene til oppretting nå i vinter og legge dem ut for salg etterpå. Men dersom noen vil kjøpe felgene billig som de er og rette dem opp selv, så hadde det vært en grei løsning for min del.

Evt. pris kan diskuteres på PM ved interesse.

• 2 weeks later...
Skrevet

I dag har jeg omsider bytta ut sjåførstolen til fordel for en jeg bytta til meg med Bingo. Den stolen jeg tok begynte å bli sliten kan man si.

Før:

i1oyi7c60iz39nk2cw2q.jpg

Etter:

ln7p7s68um586f2w0k8p.jpg

En vanlig dag i verkstedet på Prærien. Godt selskap:

2y0ac8qf956sbevw1fmh.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Har tatt en liten økt med bilen i dag siden løftebukken endelig var tilgjengelig. Defekt vannpumpe og føler på diffen var tema. Skiftet termostat i samme slengen når jeg først holdt på der framme på motoren.

Nå er alt i skjønneste orden :D

Klart for nye komponenter:

u1l189tibvzzw6ty05qe.jpg

Ny pumpe og termostat:

2n955f8xlmcssixjs35g.jpg

Montert pumpa:

k8dk7i323ur9jckhr90y.jpg

Hadde naturligvis glemt å bestille pakning til termostathuset, så den måtte jeg lage selv:

wdzl7uyymvvlacuqn7dy.jpg

Synderen som forårsaket speedometertrøbbel:¨

zqfstpvzrwkzfqem5gwo.jpg

Skrevet

Tror jeg ikke bør være noe problem har jo skiver på touringer så det bør vel gå greit... Litt borra og/eller slissa med green/red/yellowstuff så er den saken kylling....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...