Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

fanken!! ikke hjemme da heller!! skal ikke få kjøre på bane i år jeg :cry:

skulle ikke tro d var så vanskelig når jeg er 3 uker hjemme og 3 borte...

Skrevet

Blir sikkert gode muligheter for å slippe og stå i kø, og få kjørt mye, da det sikkert ikke kommer så mye folk som på Sommertreff.

Skrevet

Sant nok! I tillegg skal det jo noe mere til før det blir kø på ACR kontra rudskogen\ våler, feks. Det blir jo bare go-kartbane i forhold!

Skjønner det er langt for noen å kjøre, men jeg vil anbefale dere å ta turen oppover. Hvis noen fra oslo-området skal, så kan jeg gi dere den beste kjøreruten gjennom sverige. Da kjører dere Oslo - Mo i Rana på 10 - 12 timer.

Skrevet

er 13.-15 Juni sommertreffet er. Bmwccn arrangerer først helgen etterpå. Er ikke sikker på hvem som arrangerer sommertreffet.

Skrevet
er 13.-15 Juni sommertreffet er. Bmwccn arrangerer først helgen etterpå. Er ikke sikker på hvem som arrangerer sommertreffet.

Det er det sommertreffcrewet som gjør :)

Det er for langt å kjøre for min del når treffet bare går over en dag. Sånn som sommertreffene er med fredag-søndag så er det noe bedre ja. Men sommertreffene har nå tydeligvis blitt litt vel populære. Vanskelig å få seg hotellrom har jeg erfart.

Men anyway: ACR er uten diskusjon den beste banen i Norge! Helt rått å kjøre der :D

Skrevet

Jag bare MÅ oppover i løpet av sommeren, men det skulle helst ha vert et 2-dagerstreff siden det er en stubb å kjøre og jeg får ikke tid på sommertreffet på slutten av Juni. Men det er vel et Sommertrefff på Juli også.

Skrevet

Dere som sitter med datoer på flere treff på dette smykke av en bane får slenge dem ut.

fant ikke noe på bmwccn's terminliste jeg...

Skrevet
specs på rxn?:P

Rx`en har mellom 450 og 500 hk på bakhjula, er ikke helt klart enda skal på mapping hos Bjørnstad bil ett par dager før ACR 31 mai etter en Turbo oppgradering 8) Tenk att jeg blir igjen for en Mazda :whut: Jeg må ta noen drastiske grep på S38 maskina mi :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...