MikaelR Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 hehe,, ja det va æ som kjørte på formidagen.. prøvde meg på å sladd litt men æ e ikke kjent med bil så det ble en del snurring men etter street l... konkuransen va det en kjenning som har kjørt rallycross... ble en del sladding
plugg69 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 jepp.. kjørte masse jeg.. fikk fuelcut på bilen.. ble så gira at jeg glemte å se på tanktmålern. og skjønna ingenting..
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 kan dere ikke snakke litt mindre og legge ut bilder heller så oss søringer har noe å se på
Espen M33 Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 hehe.. du e bra gira på å kjør femti mil før å få kjør en dag.. Han har ikke noe valg. Må jo lære seg å kjøre jasså ja!!! Treffet på ACR var helt fortreffelig godt vær og mange kule biler, min bil begynte desverre å fuske før jeg drog til oppover så jeg stilte uten bil, men kommer sterkere tilbake!! Til Espen bilen min er nå satt opp helt annerledes med skikkelig dempere, foringer osv osv sist så kjørte jeg klinke orginalt med dempere som hadde stått på bilen siden den var ny, det gjalt vell de fleste foringer osv også. En dag så får du en sølvgrå BMW M3 i speilet og da må du bare prøve å gire ned Er ikke så mye vits for meg å gire ned. Har så liten motor at det skjer ingenting likevell. Satser mer på å holde maks gass hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå