Torbjørn E39 Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Fikk 1.plass ved utstilling BMW CCN Treff Trondheim 3/5-08!! 2003 modell 2,5 liter Commonrail motor 163hk og 350nm (Kan leveres med 190hk/410nm) Spesiell farge, heter Santorinblau og er en individual farge. Finnes ikke mange Bmw'er i Norge med denne fargen. I tillegg er alt av interiør sort. Sort alcantara-skinn sport-seter, sort velour i tak (kjent på M- modellene) Utstyr: (hvis jeg husker alt da) - Navigasjon med den store navi skjermen - Sportseter i Alcantara skinn - Justerbart M-Sportsratt i skinn (multifunksjon) - M-Sportsunderstell - Sort taktrekk - M-innstegslister, M-fothviler førerside - El. glassoltak (2 veis), el.vindu, el.speil - Radio/ Kassett, Cd- veksler (bak), dvd (navi), Orig. bmw Ipod- tilkobling - Bluetooth og telefon opplegg handsfree (styres fra ratt) - PDC foran og bak - Regnsensor - Skipose - Aut. avblendbare speil innv. og utv. - DSP Hifi system med skjult 8" bass (orginalt) - Xenon med angeleyes - M-sport front og bak fanger - Multifunksjonsratt - Steptronic med sportsgearing - Fjernstyrt diesel/coupe- varmer med tidsstyring (orginal BMW) - Stor kjørekomputer - Navigasjon med kart Europa - Effektanlegg (gir fin grom diesel 6'er lyd) - Setevarme foran - Koppholdere foran og bak 17" 235/45/17 sommerdekk på pene Bmw M-Sport felg 16" 205/55/16 piggdekk på alu.felg Nylig påkostet 4 nye sommerdekk, 2 nye piggdekk Byttet matepumpe, viftemotstand 2008 Service utført høsten 2008 2009: Eu-godkjent, byttet alle stab.stag. Ligger som støpt på veien med 4 nye sommerhjul. Km.stand nå er ca km 165000 Årsavgift 2009 er betalt, kvitt følger bilen Eu- godkjent fram til 05.2011 Innbytte kan vurderes, avhenger av stand, pris (ikke dyrere bil) osv. Har max budsjett på bil ca 130000,- Link til annonsen på Finn: http://www.finn.no/finn/object?finnkode=18925503 Bilen står i Nord- Trøndelag. For de som er interessert kan jeg vise bilen i Stjørdal/ Værnes og evt i Trondheim etter nærmere avtale. Bilen er meget godt holdt. Og for de som lurer ja bilen er orginal! Mange som spør om det er ettermontert M-sport pakke på den pga lite "M" merker. Edit: Har fått byttet panser, bakluke og venstre førerdør på rustgaranti. Fikk lakkert framskjermer og frontfanger samtidig. Garantert fri for steinsprut i front. Har 1-2 roser i frontrute men er lappet slik at det ikke sprekker videre. Byttet alle stab.stag så bilen ligger godt og stødig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Det er stor sannsynlighet at jeg stiller på vårmønstring i regi Bmw CCN Trøndelag lørdag 3 mai med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Fin bil Synd jeg kjøpte meg en 2003 525i sist fredag. Var på leitinga etter en slik du har. Vi snakkes sikkert på vårpussetreffet. Kommer du noen gang på bimmers.no treffene annenhver søndag på tiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Skulle gjerne vært der annenhver søndag, men må prioritere familieliv, samt det er fort en 12-13 mil en vei fra Steinkjer til Trondheim. Selv om en kjøretur med bilen annenhver søndag ikke ville vært å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Prøv å kom på førstkommende søndag 27/04. Sett opp en salgslappe i ruta, så får du profilert bilen din. Ta med familien. Det er flere som har med kone å barn på treffene. 12-13 mil er småtteri i en slik kjerre ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 pen bil!er vel den andre bilen jeg har sett i denne fargen..den andre var en e36:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Da jeg kjøpte bilen fikk jeg vite at det fantes totalt 3 Bmw med denne fargen i Tr.heim distriktet 1 E46 stv og 1 M3. Fargen kommer ikke frem slik den er på bildene, må oppleves. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Da er det klart! Jeg kommer på treffet i Trondheim lørdag 03 mai!! Gjenstår kun siste utv/innv vask imårra og motorsvask, så er jeg klar... Håper det kommer mange på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Da vant denne bilen 1.premie i årsklassen 2000 tallet på vårpussetreffet i trondheim. Var rimelig knallhard konkurranse i den gruppen, blant annet en E46 M3 og en automotebil. Torbjørn: Fikk du med papirene og poengsummene? hvis ikke, kan jeg sikkert skaffe det. Dette er en veldig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Da vant denne bilen 1.premie i årsklassen 2000 tallet på vårpussetreffet i trondheim. Var rimelig knallhard konkurranse i den gruppen, blant annet en E46 M3 og en automotebil. Torbjørn: Fikk du med papirene og poengsummene? hvis ikke, kan jeg sikkert skaffe det. Dette er en veldig pen bil! Det gjorde jeg ikke i farten, flott om du får skaffet dette ja.. Skal love dere det var en FIN kjøretur hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Spesiell og tøff E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 Takk for kommentarer, den blir garantert lagt merke til uansett hvor man kjører. Fargen er ganske knall uten å være for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 4, 2008 Share Skrevet Mai 4, 2008 En anelse lik farge som en kompis av meg hadde på M3'n sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Ja ikke så ulik den der, ser ut som det er Santorinblau det der å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2008 Har hatt noen henvendelser nå, men ukurante innbytte biler, flere som ev er interesserte her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg