Gå til innhold

S: 2003 525dat SOLGT


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er fortsatt til salgs, men nå har jeg inget must for å selge, blir full fart på eget firma likevel i sommer. Har fikset på plass avtale om firmabil nå for jobbkjøring, en 08 HiAce diesel som blir jobb-bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Bilen er nå inne for bytte av panser, v.førerdør og bakluke på rustgaranti. Deretter vil den være helt fri for rust, steinsprut osv.

Skal også ta opphengskule foran, samt bytte alle stab.stag. Dette ble anbefalt på siste service og blir byttet for at bilen skal være tipp topp. Oljeservice utført i aug. Noen av interiør listene i dørene har glipper, enten så bytter jeg klips eller hele lista for at dette skal bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Oppdaterer denne noe, har nå fått nytt panser, førerdør og bakluke. + Nylakkert frontfanger og skjermer. Bilen er da helt fri for steinsprut i frontpartiet. Alle lister er klipset på plass.

Så nå er bilen flott å se til! Skulle polert før vinteren, men har blitt litt kaldt allerede, så får vente til våren om det ikke plutselig skulle bli regnfritt og over 10+

Håper å få byttet stab.stag og opphengskule snarest. Så send meg en pm eller ring om du skulle være interessert i noe litt unikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Pen den 728 din, men vi skal over på 4x4 suv. Om du skal ha stv så er nok denne rette bil ;-) Får masse skryt av bilen, bildene lyver litt om lakken, mye bedre live. Ikke for prangende på en måte, men samtidig unik og ikke mange med maken lakk.

Årsavgifta blir betalt av meg. Bilen vil bli EU-godkjent ved salg, ev. innen mai-09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...