Bmweee Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Lurer på om det er mange her fra forumet som tenker på rudskogen i juli mnd? Evnt med bil på bane eller bil i det hele tatt? Var der i fjor med e30 og må si det var eeendel av e30 der ja:)
SteffenM2 Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Det er jo flere treff på Rudskogen, kan du forklare litt nærmere, hvilket treff du mener?
Mexos Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Er usikker på om jeg skal på Gatebil på Rudskogen i år. Ble skuffet over fjordåret og synes det er alt for dyrt!
S.Arnesen Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 vet ikke om det blir noe gatebil treff på meg. men det blir ofte en tur innom på de litt mindre treffa der... trackday og slikt...
Bmweee Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 ah..unnskylda ja;) Gatebil festivalen på rudskogen i juli mnd..
Dirty Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 har vært der de siste åra. men aldri kjørt på bane. blir muligens kjøring denne gange. siden nå blir det 328 maskin i bilen. men får se, skulle de ikke sette opp prisen enda mer? koster jo fort 1000,- får soveplass osv nå
Søreng Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Planen er å komme med bil, men ikke kjøre på bane nei Men synes som de fleste andre her at prisen begynner å bli greit stive etterhvert! Så blir såklart en vurderingssak, men fri fra jobben er vertfall ordnet
marius-82 Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Jeg synes d faktisk er helt grei pris, nesten billig med tanke på alt mannskapet som skal til for å holde festivalen igang. Jeg vet ikke hvor mange personer det er som jobber der den uken/helgen og hvor lang tid de jobber i forveien, men det er sikkert ett helt år. Så skal en leie bane, mannskap til å stå rundt banen, ambulanse osv. Så jeg synes det er nesten billig
Mexos Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Jeg synes d faktisk er helt grei pris, nesten billig med tanke på alt mannskapet som skal til for å holde festivalen igang. Jeg vet ikke hvor mange personer det er som jobber der den uken/helgen og hvor lang tid de jobber i forveien, men det er sikkert ett helt år. Så skal en leie bane, mannskap til å stå rundt banen, ambulanse osv.Så jeg synes det er nesten billig Så kan du tenke deg hvor mange som faktisk er på Rudskogen da. og alle må betale 1000kr hver. Kom ikke her å si at det er vanskelig å få det til å gå i null. Lønninger til arbeidere er bare småprosenter i et sånt regnskap. Gatebil tjener nok sykt på det arrangementet der.
Bmweee Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 ja..det tjener nok veldig godt, og derfor klare de å lage arrangemanget såpass stort også for kvert år.. Tar ikkje eg feil så var det over 40 000 besøkende i fjor? Uansett så koster det endel, kjøre selv helt fra sogn og fjordane så blir en dyr tur..men en gang i året er jo det lov å svi av penger og ha det fryktelig arti ei helg;) Hadde det iallefall drit arti i fjor..men så er det jo å samle en gjeng å reise med også.
Spiritus Sancti Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Det er både for dyrt for og bli holdt våken hele natta av jævla drittunger som er der bare for og drekke og sloss, og ALT for dårlig arrangert med bla sove- og parkeringsplasser! Så pengene jeg sparer derfra kommer jeg til å bruke på en skikkelig avslappa tur med min bedre halvdel:)
marius-82 Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Jeg sa aldri at det er vanskelig å få det til å gå i null, men i dagens samfunn er det slik at alle skal tjene penger på alt. Så da blir det slik. 1000 kr er en fest på byen det, så da synes jeg det ikke er dyrt. Jeg har heller ikke en anelse hvor mye de går i pluss siden jeg ikke er deres regnskapsfører. Det mye utgifter som vi ikke tenker på, slik som at de sitter ca 1 år og planlegger neste treff. Og det er ikke gratis, for det er ingen som jobber gratis og det er ikke bare en som jobber med det. Si en person skal ha 200 000 i året og så er det 4 stk= 800 000 ilønn pluss de arbeidende under treffet. Synes 1000 kr er greit
Ad|oS Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Men sier man 40tusen besøkende og 1000kr på pers er du jo oppe i 40mill. Er en del penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå