Hanzo/// Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Halloen Fikk litt subbing med mine 275 dekk på e39en min (Noe jeg visste da den er litt senket) og lurer derfor på om noen har en valse eller kanskje noen som gjør slikt? Er selvfølgelig aktuellt å låne en også og ta det selv da man sikkert ikke trenger å være rakett-forsker for å få det til..
Superbeetle Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Ast performance i lønningen leier ut valse for 150kr(?) døgnet...
Hanzo/// Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Ja oki. Noen andre også som har? Er det virkelig noe stress å valse selv?
Fliid Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 uten og ha greie på det, men må ikke lakken varmes så den ikke sprekker opp under prosedyren?
Hanzo/// Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Tja har vel fått med meg at det også kan gjøres. Jeg hadde faktisk en liten plan om å ikke valse så veldig mye og vaske/pusse rent etterpå og kjøre på noe tectyl.
Hanzo/// Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 Hadde bare ast performance svart på telefonen så hadde det vært enklere å finne ut om den er "ledig" for leie nå.. Forbanna!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå