Gå til innhold

Navi i E39

Anbefalte innlegg

Heisann, skal kjøpe meg navi til min e39, 4:3 skjermen... er det mye arbeid og bygge om dette? alt ledningsnett skal vist følge med, og jeg har den blåpunkt pnp forsterkeren, får jeg den til og funke med det navisettet? noen som vet og kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal bygge om til Navi så må du huske på at forsterker er i samme modul som FM radio, du kan nok bruke en PNP forsterker rett på den også, men du må koble den på baki. Skjermen foran er kun en skjerm og kasett spiller. Skal være noen tråder her om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal bygge om til Navi så må du huske på at forsterker er i samme modul som FM radio, du kan nok bruke en PNP forsterker rett på den også, men du må koble den på baki. Skjermen foran er kun en skjerm og kasett spiller. Skal være noen tråder her om dette.

var vist en del jobb :-s hehe... men har nå kjøpt inn utstyret så er bare og gå på med friskt mot ;-) det jeg var usikker på med den forsterkeren var om det "nye" ledningsnettet ville passe osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

får nok tak i overganger og noe sånn utstyr, men det som er greia er at man må ut med hele den ene siden av bilen innvendig :-s men det må gjøres, venter bare til jeg har tid og været er bra ;-) så må det gjøres noe i bagasjen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...