destroyy Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Modell er dette? Fikk litt frysninger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runaandr Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Det er bare å si i fra når den selges, så tar jeg den! Har hatt 325i Mtech II før, vil gjerne eie en til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motor Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 bytte bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 fiiin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 å herregud og faen til oldemor! Hadde jeg hatt penga skulle jeg kommet å henta den i kveld! Så utrolig gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 å herregud og faen til oldemor! Hadde jeg hatt penga skulle jeg kommet å henta den i kveld! Så utrolig gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Det er en MEGET lekker bil du har Johnny B! Håper du har gode grunner for å selge denne..!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Ikke selg den flotte bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Den er vel solgt allerede om jeg ikke tar feil. Johnny kan vel bekrefte dette selv vel? men tror den skal bli levert på Gardermoen på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 åh, veldig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå