emilst Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Har hatt en gammel 318i i mange år som nå må begraves snart. Har hentet en 520i som jeg har til lån til i morgen. 1998 modell, 122 000 km garantert. Ser veldig bra ut. Kr 135 000. Noen som har gode/dårlige erfaringer med denne bilen? Kjørte en god tur med den i dag og syntes kanskje at bensinforbruket var vel høyt? Innspill mottas.
S.Arnesen Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 hva var bensin forbruket da? ligger vanligvis på literen ved bykjøring.... alt avhenger jo av kjørestilen din
bcrazy Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Akkurat selv kjøpt en 97 520i Har kjørt den på 0.8 på langkjøring. Kommer vel fort opp i litern på litt aktiv kjøring, krever jo litt turtall for at det skal skje noe. Synes kanskje 135.000 var litt stiv pris, selv om den har gått såpass kort.
Kenni Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Jeg kjøpte en 97mod 520IAT som jeg fikk torsdag forrige uke. Jeg fyldte opp tank, og har kjørt endel rikkekjøring, med endel kick down, og synes også at forbruket er høyt. Men nå skal det sies at jeg ikke er vant til automat og at det har blitt endel giring opp og ned i forhold til når du kjenner til hvilket turtal og hastighet som er mest økonomisk og hensiktsmessig å kjøre på. Forrige eier snakket om forbruk opp mot 1,35 ved bykjøring, noe som virker fornuftig med tanke på motor og vekt. Det er noen dioder i instrumentpanelet som ikke virker, og som gjør at jeg ikke kan se hvor lang jeg har kjørt. Skal få tak i en instruksjonsbok slik at jeg kan lære om instrumentene og gjøre avlesninger av kjørecomputer. håper jeg .Jeg er også interessert i mer erfaringer til denne type bil
ingard Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Det kan bli litt slitsomt hvis du kjører tung bil, men ellers ingen problemer sånn effektmessig..
emilst Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Bilen ble kjøpt i dag til pris kr 115,-
Amzoch Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 HMm ligger på 0,9 ca. på by kjøringe.. bare til og fra jobb.. jobb og trening.. bare tull kjøring. Men seff kommer det ann på kjøremønstre.. da e det normal kjøring.. litt små førbikjøringe.. men ikke noe stress kjøring akkurat og i sommer så brukte eg 1,36 på mila med ei tung campingvogn på slep (1500 kg) og da kjøre eg me 235/45-17 rundt om på biln.. Syns nu ikke den bruke så mye egentlig.. er en 98 mod 520i manuel
bjalle Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Har den gått kun 122000 så har du gjort ett bra kjøp,den er sikkert brukt av en forsiktig person,og ja det er en veldig bra bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå