Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjefen har fått seg ny bil, men synes det er litt mye støy i kupeen. Noen som vet om firmaer som kan bedrive litt lydisolering i etterkant? Fortrinnsvis i Drammens- eller Osloområdet.

Og jeg fikk streng beskjed om at "Kjøp BMW" ikke er et gyldig svar. :D

Skrevet

Og jeg fikk streng beskjed om at "Kjøp BMW" ikke er et gyldig svar. :D

Da får du hilse sjefen å si at der dessverre ikke finnes noe annet svar :P

Skrevet

Kjøp ett par bokser "noicekiller" på bilextra, biltema eller lignende og gi i gave. Har han ikke BMW kan det sprayes rett på lakken og formes etter eget ønske. Liten spoiler, litt bredding osv osv :wink:

Neida, hør med seriøse,profesjonelle bilstereosjapper. De er istand til dette. Det er vel ett par av de karene her inne også tror jeg.

Skrevet

Takker for mange gode svar. Tror nok en bilstereosjappe blir svaret. Hehehe. Men om noen har gode referanser i Oslo- eller Drammensområdet, så mottas dette med et klapp og en stjerne i boka. :D

• 4 years later...
Skrevet

Hør med Fort Knox i drammen, søk på fortknox.no for hjemmeside, dem bruker dynamat og kan gjøre jobben om du spør peng ;) Dynamat er av utrolig god kvalitet og fjerner ufattelig mye støy, kjikk hos dem ;) er en bilstereo butikk som har peiling ;)

EDIT:

når jeg kjikker så ble inlegget postet for en god stund siden, googla litt skjønner dere o.O

• 2 months later...
Skrevet
OT: Innlegget var bare 4 år gammel så om trådstarter ikke har funnet en løsning kan det være det samme :P

Fant ut det etter jeg svarte :lol:

Skrevet

Men siden flere bilmerker har like høyt støynivå i dag som for fire år siden:

Montering av lyddemping er tidkrevende arbeid - ergo blir det lett dyrt hvis man ikke gjør det selv. Sjekk også hva det vil koste å erstatte klipsene du knekker hvis du skal gjøre jobben selv.

Den enkleste løsningen kan være å kjøpe bil med lavere lydnivå. ;)

Skrevet
Men siden flere bilmerker har like høyt støynivå i dag som for fire år siden:

Montering av lyddemping er tidkrevende arbeid - ergo blir det lett dyrt hvis man ikke gjør det selv. Sjekk også hva det vil koste å erstatte klipsene du knekker hvis du skal gjøre jobben selv.

Den enkleste løsningen kan være å kjøpe bil med lavere lydnivå. ;)

f01? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...