Gå til innhold

Hvor får man ettermonter lydisolering?

BlueM
 Share

Anbefalte innlegg

Sjefen har fått seg ny bil, men synes det er litt mye støy i kupeen. Noen som vet om firmaer som kan bedrive litt lydisolering i etterkant? Fortrinnsvis i Drammens- eller Osloområdet.

Og jeg fikk streng beskjed om at "Kjøp BMW" ikke er et gyldig svar. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp ett par bokser "noicekiller" på bilextra, biltema eller lignende og gi i gave. Har han ikke BMW kan det sprayes rett på lakken og formes etter eget ønske. Liten spoiler, litt bredding osv osv :wink:

Neida, hør med seriøse,profesjonelle bilstereosjapper. De er istand til dette. Det er vel ett par av de karene her inne også tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...

Hør med Fort Knox i drammen, søk på fortknox.no for hjemmeside, dem bruker dynamat og kan gjøre jobben om du spør peng ;) Dynamat er av utrolig god kvalitet og fjerner ufattelig mye støy, kjikk hos dem ;) er en bilstereo butikk som har peiling ;)

EDIT:

når jeg kjikker så ble inlegget postet for en god stund siden, googla litt skjønner dere o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Men siden flere bilmerker har like høyt støynivå i dag som for fire år siden:

Montering av lyddemping er tidkrevende arbeid - ergo blir det lett dyrt hvis man ikke gjør det selv. Sjekk også hva det vil koste å erstatte klipsene du knekker hvis du skal gjøre jobben selv.

Den enkleste løsningen kan være å kjøpe bil med lavere lydnivå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden flere bilmerker har like høyt støynivå i dag som for fire år siden:

Montering av lyddemping er tidkrevende arbeid - ergo blir det lett dyrt hvis man ikke gjør det selv. Sjekk også hva det vil koste å erstatte klipsene du knekker hvis du skal gjøre jobben selv.

Den enkleste løsningen kan være å kjøpe bil med lavere lydnivå. ;)

f01? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...