BlueM Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Sjefen har fått seg ny bil, men synes det er litt mye støy i kupeen. Noen som vet om firmaer som kan bedrive litt lydisolering i etterkant? Fortrinnsvis i Drammens- eller Osloområdet. Og jeg fikk streng beskjed om at "Kjøp BMW" ikke er et gyldig svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Og jeg fikk streng beskjed om at "Kjøp BMW" ikke er et gyldig svar. Da får du hilse sjefen å si at der dessverre ikke finnes noe annet svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Kjøp ett par bokser "noicekiller" på bilextra, biltema eller lignende og gi i gave. Har han ikke BMW kan det sprayes rett på lakken og formes etter eget ønske. Liten spoiler, litt bredding osv osv Neida, hør med seriøse,profesjonelle bilstereosjapper. De er istand til dette. Det er vel ett par av de karene her inne også tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Dette er jobb for bilstereo-butikker ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Ren nysgjerrighet. Hva slags bil er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Bilen er en Honda CR-V. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 kjøp dempermatte hvor som helst å begnn å legg undermatter osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Du får kjøpt asfaltmatter på f. eks Torshov. Det er samme greiene som brukes på gulvet i biler fra fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Takker for mange gode svar. Tror nok en bilstereosjappe blir svaret. Hehehe. Men om noen har gode referanser i Oslo- eller Drammensområdet, så mottas dette med et klapp og en stjerne i boka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiccey Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Hør med Fort Knox i drammen, søk på fortknox.no for hjemmeside, dem bruker dynamat og kan gjøre jobben om du spør peng Dynamat er av utrolig god kvalitet og fjerner ufattelig mye støy, kjikk hos dem er en bilstereo butikk som har peiling EDIT: når jeg kjikker så ble inlegget postet for en god stund siden, googla litt skjønner dere o.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 OT: Innlegget var bare 4 år gammel så om trådstarter ikke har funnet en løsning kan det være det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiccey Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 OT: Innlegget var bare 4 år gammel så om trådstarter ikke har funnet en løsning kan det være det samme Fant ut det etter jeg svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Men siden flere bilmerker har like høyt støynivå i dag som for fire år siden: Montering av lyddemping er tidkrevende arbeid - ergo blir det lett dyrt hvis man ikke gjør det selv. Sjekk også hva det vil koste å erstatte klipsene du knekker hvis du skal gjøre jobben selv. Den enkleste løsningen kan være å kjøpe bil med lavere lydnivå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Men siden flere bilmerker har like høyt støynivå i dag som for fire år siden:Montering av lyddemping er tidkrevende arbeid - ergo blir det lett dyrt hvis man ikke gjør det selv. Sjekk også hva det vil koste å erstatte klipsene du knekker hvis du skal gjøre jobben selv. Den enkleste løsningen kan være å kjøpe bil med lavere lydnivå. f01? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 E39 har lavt støynivå i forhold til alt annet jeg har kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå