Hyggmaister Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 BmwDeathSquadron... In the heart of madness... Blood will flow
jensemann23 Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 jeg prøvde også å få tak i han her mange ganger. Han hadde visst en 325 delebil som han skulle selge alt fra. Men han svarte aldri på PM, tilslutt svarte han , og da var visst alle delene solgt. Jeg forhåndsbetalte heldigvis ikke noe.
ehrnst Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 har an solgt noe til noen i næreten av han, slik at noen faktisk kan kjøre ti mil for å ta en "prat"
The_transporter Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 jeg erseriøs bruker. men byttet navn en gang..
kazynor Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 jeg erseriøs bruker. men byttet navn en gang.. slemme gutten
vetu03 Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 jeg erseriøs bruker. men byttet navn en gang.. Er jo ikke noe stress å bytte navn på kontoen sin... Men er likssom det å sitte med 4 forskjellige kontoer.. hehe, faen skal man med det.. Klarer fint å svare og lese med 1 jeg altså...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 De var Kai på forumet han kjøpte 325/318n av. Mulig han kan være behjelpelig med å "finne" Han.. Tviler på att han liker og bli lurt, og han har vell delt ut litt juling tiligere
Alex88 Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 er ikke samme fyren som prøvde og lure meg her litt tidligere? bare med nytt nick..var en fra trøndelag som kallte seg hansol som ville selge meg en motor. men bare tok penga.. om dette er samme fyren har jeg finni ut allt av personalia på han Hansol har slått til igjen Dette er en ny sak for BCSI
boost Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 no må me få ein stopper for dette.. avstemmning ... reise me å besøker han eller ikkje? skal han få fortsette med dette?
Snake Oil Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Disse diskusjonene har jeg sett mangen av her inne i løpet av årene.Skjer aldri noe uansett Hadde det vært litt tak i dere så hadde dere som har blitt svindlet brukt litt mere penger på å leie en til å knekke noen bein på gutten. en brekt arm tåler alle,men den blir husket Personlig så må jeg si det hadde varmet sjela å få sendt gorilla på gutten for å få igjen pengene han skyldte meg.selv om gorillaen koster mer
Kjell Rune Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Alle som har blitt lurt her inne der han ikke har ordnet opp for seg kan gjerne sende meg en pm.
Hanzo/// Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Jeg synest det i hvertfal er veldig synd om han kommer fra det "ustraffet" med å svindle flere brukere i hvertfall. Og jeg mener at moderatorer kunne i hvertfall sperret brukeren hannes. Da gjør de i hvertfall noe og bidrar med å bli kvitt slike brukere som er med å gjøre BRA forum useriøse... Bank livskiten ut av han!! Hehe
Alex88 Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Gutta hadde vært noe om folk på forumet samler seg og drar opp sammen til han fyren. Tror han pisser på seg når han ser halve bimmers folka med biler utenfor huset hans Og hver og en av dem har en rattlås i hånda Så kan vi gi han en lærepenge hahahaha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå