panser Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Prøv å fortell sønnen din noe når han blir 20 år du... det nytter nok ikkje om du forstår. Så når du var/blir 20, gav/gir du F i hva foreldrene dine sier? Jeg er godt over 20, og lytter enda til foreldrene mine. Er fortsatt litt å lære. Men, uansett, foreldrene "hans" er ute av tråden, og er strengt tatt ikke "dem" diskusjonen går ut på heller. Jeg gir glatt bort pengene MINE som han skyller seg om noen henter dem for meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 lo litt når jeg leste denna tråden dra opp åbank han eller bare følg etter han en god stund..skrem han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Prøv å fortell sønnen din noe når han blir 20 år du... det nytter nok ikkje om du forstår. Så når du var/blir 20, gav/gir du F i hva foreldrene dine sier? Jeg er godt over 20, og lytter enda til foreldrene mine. Er fortsatt litt å lære. Men, uansett, foreldrene "hans" er ute av tråden, og er strengt tatt ikke "dem" diskusjonen går ut på heller. Jeg gir glatt bort pengene MINE som han skyller seg om noen henter dem for meg:) ikke bare når de er 20, hvor mange unge er ikke ute å drikker, røyker, stjeler, bruker narkotika og slikt seg når de er 13-14 år gamle? håper dere får tak i fyren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Prøv å fortell sønnen din noe når han blir 20 år du... det nytter nok ikkje om du forstår. Så når du var/blir 20, gav/gir du F i hva foreldrene dine sier? Jeg er godt over 20, og lytter enda til foreldrene mine. Er fortsatt litt å lære. Men, uansett, foreldrene "hans" er ute av tråden, og er strengt tatt ikke "dem" diskusjonen går ut på heller. Nå trur eg verken du eller eg e av samme kaliber som denne herr Galskap. Men når han har bestemt seg for ein svindler-livsstil så trur eg han bryr seg døyten om ka foreldrene hans sier. Og det e kje alltid lika lett å fortella ein 20 åring noe generelt trur eg. Va kje alltid at eg meinte det samme som foreldrene mine når eg va 20 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 jeg er 20 nå i mai, hører på foreldrene mine jeg . Dog lukker ørene når de har fått klage på spinning , så ikke ta alle under 1kam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 jeg er 20 nå i mai, hører på foreldrene mine jeg . Dog lukker ørene når de har fått klage på spinning , så ikke ta alle under 1kam og det er ikke lite!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 jeg er 20 nå i mai, hører på foreldrene mine jeg . Dog lukker ørene når de har fått klage på spinning , så ikke ta alle under 1kam og det er ikke lite!! h btw litt fryktelig OT, men får ikke kontakt med Adios. men Gt splitterene er kommet så si ifra te han du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Så unleashed, Galskap og Hansol er samme person? Er det det v har kommet frem til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 se på "annet selges" kansje noen har et pent brukt balltre tilsalgs Jeg har stående i garasjen, det kan noen få hente i bergen for en tier og en cola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Han burde i det mindste blitt utestengt av bimmers, har sendt flere meldinger til Gunnar, men får 0 svar. Me 2. snodig. skjønner att gunnar ikke kan ordne opp i slikt. Jeg spurte om han hadde hørt om noen andre som har hatt problemer med han bare. jaja samma d. har bilde og navn nå så da ordner det seg nok til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Si fra til moderatorene så bringer de det videre til Gunnar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Så unleashed, Galskap og Hansol er samme person?Er det det v har kommet frem til? Skjønner ikke hvordan samme person kan lage så mange forskjellige brukere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Så unleashed, Galskap og Hansol er samme person?Er det det v har kommet frem til? Skjønner ikke hvordan samme person kan lage så mange forskjellige brukere? Gunnar sjekker vel ikke opp dette med felles IP så lenge det ikke er noe mistenkelig på gang.. Men burde vært en alarm på "cloner" ja.. Seriøse brukere holder seg til ETT brukernavn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 er så kos her når alle er i skikkelig lynsje stemning:) varmer hjerterota det skulle danna vår egen lynsjegruppe, BmwDeathSquad eller noe, og arrangert årlige reiser for å banke opp sånne som svindler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå