seidlbmw Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 Har noen et spørsmål om denne fyren kan dere bare sende meg PM. Jeg kjenner/kjente denne fyren veldig godt og han har svindlet mye. Stefaren hans har betalt for han mange ganger, og jeg tror nok ikke de gjør det flere ganger. Tror de har gitt opp sønnen sin...
BMW89 Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 Ett annet forum jeg er på krever navn og etternavn som brukernavn. det er jo ikke domt. men dog vanskelig og sjekke om alle er ærlige men det vil kanskje gjøre det enklere. Hvis du først har gått svindlerskolen, så krever det ikke akkurat doktorgrad for å da skrive ved innmeldingen: Sverre Svindlersen men hvis alle hadde tlf nr også hadde det vert no annet 1881 juger ikke og kommer det ikke noe navn opp vet vi at det er en svindler ???
thorern86 Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 jeg har mye fri om dagen så er med på litt morro. balltreet ligger å i boden. sånt her liker vi ikke.. kan jo bare ha et "treff" å kjøre en tur?
Ballder Skrevet Mai 18, 2008 Skrevet Mai 18, 2008 jeg har mye fri om dagen så er med på litt morro. balltreet ligger å i boden. sånt her liker vi ikke.. kan jo bare ha et "treff" å kjøre en tur? Slikt funker utmerket. Fylte opp en sort matt transit jeg hadde med en haug av tre påler og småpsyko venner den gangen vi mistet en båt av større maskinelt kaliber. Fant først ut hvor den hadde havnet før slakt, og kom deretter med full bil til stedet der motoren ble funnet på en annen sjøsatt båt. Kjørte denne opp på stranden uten bekymring for hur det gikk med motor da. Da kom selvsagt eier av båten for så og velvillig gi opp en haug av navn og nummer. Noen harde tak og timer senere var vi på retur med alt i behold + en motor med nye forgassere. Problemet den gang den ble stjålet var at båten hadde vært under og forgassere grodde/irret sakte men sikkert igjen. Betalingen med nye gassere var jo verdt en del tusen, da vi fikk kvitteringene på disse slik at vi ikke sto i risk for og kjøre med en annen persons gassere. Poenget er at man kan løse mye selv, bare man er mange nok og gir litt F... i lovens lange arm der og da...
ChrZZ Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 men hvis alle hadde tlf nr også hadde det vert no annet 1881 juger ikke og kommer det ikke noe navn opp vet vi at det er en svindler ??? Så jeg, som ikke vil at telefonselgere og psykofolk skal vite hvor jeg bor hvis dem får tak i mobilnummeret mitt, er da en svindler fordi jeg ikke vil ha nummeret mitt i tlf.kat? Dette med å verifisere medlemmer er ikke like lett som du tror det er. Omtrent alle, hvis ikke alle, systemer for å verifisere folk, har hull. Folk som da ikke vil la seg verifisere for dem dem virkelig er, kan komme seg igjennom disse hullene. F.eks, dette med IP-adresse.. Hvor vanskelig er det ikke å registrere seg på et bibliotek? Evt snylte på naboers trådløse nett? Dessuten, så bruker de fleste ISP'er (Internet Service Provider) her i Norge dynamiske IPadresse til kundene (med mindre man betaler for det). Dvs, med gjevne mellomrom så får man en ny adresse fra ISP-en. Hos noen ISP-er så kan dette adressebytte faktisk fremtvinges av brukeren selv og han kan få en ny adresse når han vil. Voila! Tusen nye ferske unike medlemmer på bimmers med navn: Svindler Svindlersen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå