-Shark- Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Trenger en ny skjerm, ser på at det er endel skjermer etc- men da kun til Touring, Compact, Limosine. Jeg har en 316I 94modell, sedan- 5 dørs. Hvordan ser egentlige limosine ut? Hvor kan jeg finne skjerm til min? -billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 http://www.schmiedmann.no har, til bra pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Sedan = Limousine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Sedan = Limousine... Sikker på det? Noen som har erfaring med skjermen fra Schmiedman.no eller skjerm fra Koed.dk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Ja Har du sett 3-serie limousinen før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Limousine=sedan, det er sikkert. Men uansett hvor du kjøper anbefaller jeg at du kjøper originale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 limousine=sedan sånn, nå fikk du en sikker til ekspertisen på bimmers.no er fantastisk, ikke tvil på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Flotte greier. Da vet jeg at jeg har en sedan og en limousine Noen som har erfaringer med uorginale skjermer til E36 sedan/limousine? Og et annet kjapt spørsmål. Sitter det noe form for pollenfilter noe sted?- ala bak hanskerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 jeg kjøpte en til min gamle, og den passet fint litt tilpassing, men blir greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Kjøp orginal skjerm! Ja, du har pollenfilter, søk på DIY pollenfilter eller noe , så finner du ut hvordan du bytter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Da blir det nok en orginal skjerm, koster ikke allverden ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Har du klimaanlegg? Da ligger pollenfilteret bak hanskrommet. Hvis du ikke har klima ligger filteret under dekselet der med vindusviskerne. Står festet på hver side av viftemotoren. MEN det er ikke sikkert at du har filter der. Jeg hadde bare et deksel på hver side. Disse byttet jeg ut med filtre istedet, da det var så irriterende med blader/løv som kom inn i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå