Johnsen Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Ville ha laget det i pleksiglass. D gjorde jeg.
jcboska Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 du kan jo bare lage deg en mal, som nevnt tidligere...tenkte samme tanken på e34`n min da jeg har tilgang til plater og alt av verktøy som trengs til det meste en trenger verktøy og maskiner til;)
mort Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Er nok bedre at du får ein lokal blikkfant til å lage deg http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=blikkenslager+trondhjem&origin=white
OleEven Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Kanskje bedre i plexi? Alu er litt sånn, HEI BILTILSYNET! STOPP MEG JEG ER EN FOTGJENGER KILLER!
jcboska Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 må jo isåfall brette opp kanten litt fremme da. biltilsynet sier vel ingenting så lenge du ikke stopper når de vinker deg inn;) du kan jo lage en i glassfiber da? plexi fungerer jo knall da, tåler en støt. men hvordan sitter lakk på plexi da?
-Sammy Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 så meget rått ut ! go for it! ehm men 0,8mm ?? null - komma - åtte ? Det er ikke 1mm engang, meget tynt med andre ord.. blir jo som en kniv. Ser for meg at den blir bulket fort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå