viplash Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Mulig jeg kommer selv. Har aldri vært på noe slikt før, men HATER og gnukke bil alene. Det er så kjedelig. Skulle hatt en rubb og polering den bilen min. Hmm... Kanskje jeg skal dukke opp, og se om noen er hyggelige. Kjenner jo ikke en kjeft i dette miljøet jeg..
Steffan C Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Mulig jeg kommer selv. Har aldri vært på noe slikt før, men HATER og gnukke bil alene. Det er så kjedelig. Skulle hatt en rubb og polering den bilen min. Hmm... Kanskje jeg skal dukke opp, og se om noen er hyggelige. Kjenner jo ikke en kjeft i dette miljøet jeg.. Jaaa, du må komme . Eneste måte å bli kjent i dette miljøet
viplash Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Mulig jeg kommer selv. Har aldri vært på noe slikt før, men HATER og gnukke bil alene. Det er så kjedelig. Skulle hatt en rubb og polering den bilen min. Hmm... Kanskje jeg skal dukke opp, og se om noen er hyggelige. Kjenner jo ikke en kjeft i dette miljøet jeg.. Jaaa, du må komme . Eneste måte å bli kjent i dette miljøet Jeg har betalt fakturen i dag fra klubben, det holder det? Men om dere ser en sånn loner med en DF registrert 5'er er det meg. Om ikek får du komme til Sandejord og hente meg hehe.. Men sliter med pusse motivasjonen min. hadde planer i dag, men ble aldri noe av
Steffan C Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Men sliter med pusse motivasjonen min. hadde planer i dag, men ble aldri noe av Da er det bare en ting å gjøre. Stille opp, og bare kjenne at pusse-humøret tar helt av
viplash Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Men sliter med pusse motivasjonen min. hadde planer i dag, men ble aldri noe av Da er det bare en ting å gjøre. Stille opp, og bare kjenne at pusse-humøret tar helt av Dere får inspirere meg, for HATER virkelig og stå og rubbe ned en bil. Det er hat
Dr_S Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 Jeg synes det er helt motsatt. Jeg kobler virkelig av når jeg steller med touringen
viplash Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Jeg kobler også av. men blir så evig sliten og lei av rubbingen. Jeg elsker og skru ting og tang og dille og dalle. Men når det kommer til og så alene, og vaske, pusse ned, og polere opp. da blir jeg lei gitt.jeg vasket i dag da
viplash Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Jeg hater å skru Da kan du pusse min, og jeg skru din
Gunnar Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Vasking er greit, gnukking er PAIN. Straffarbeid de luxe.
Fredrik Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Vasking er greit, gnukking er PAIN. Straffarbeid de luxe. Helt enig... og skruing har jeg dessverre ikke tid til... noe som er dyrt...
pIMp Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Bilen går ikke fortere om den gnukkes på, men en vask i ny og ne har BMWen fortjent
Dr_S Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Det ble et strålende treff! Knall vær med sol fra blå himmel, 12 BMWer møtte vel opp totalt tror jeg. Inne i hallen var vi 6 biler som polerte og gnikka Jeg, Gunnar, Steffan, viplash, Mr Turtlewax (geira) og Kai-P. Selv kjøpte jeg inn Meguiar's lakkrens idag og dro denne over bilen. Fantastisk resultat, denne fikk jeg av MYE dritt fra lakken med! Polerte over etterpå med Meguiar's NXT Techwax. Bilder kommer!
Gunnar Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Bilen går ikke fortere om den gnukkes på, men en vask i ny og ne har BMWen fortjent Med tanke på sandpapirlakken (tilsvarende et 60-papir) jeg hadde fra 2/3 opp på dørene og helt ned før dette treffet, så tror jeg nesten den går fortere nå! Jeg vasker ofte bil, men har ikke tatt lakkrens på 7ern før.. fikk lånt litt Meguiars av Geir Anders, og sammen med en del gnukking gjorde det jammen susen. Syk forskjell, så jeg er sikker på at den har fått aerodynamiske egenskaper kun NASA kan konkurrere mot, og vasking i fremtiden blir nok en drøm. Ellers takk for et fint treff med gode pølser og masse deilige løsemidler. Alt jeg spiser smaker og lukter AutoGlym Super Polish, og hendene mine er vanntette og glatte som en babyrumpe. Får ordne noe kronasjer til deg etterhvert Steffan. Kan ikke du sende meg kontonummer?
Kai-P. Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Takker alle for et hyggelig treff, det finnes i skrivende stund fortsatt en liten eim av poleringsmiddel på hendene mine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå