E36Cab1 Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Hvor fikk du tak i styringer og pris? Gjerne på PM om du vil det. Ser bra ut dette
e30v12 Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 http://www.pelicanparts.com/bmw/index.htm her bestilte jeg det meste av pakninger samt ventilstyringene. seriøst sjappe virker det som plus rask nok levering
E36Cab1 Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Var jo greie priser der. Bestemt deg for hva slags bil denne motoren skal i da?
e30v12 Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 blir det bytte av bil så går denne motoren inn i bruks bilen som er en e34, begynner å bli en del som bygger på e34 nå men stabile biler å kjøre plus en del bedre plass å bygge på enn det er i e30`n. men først se hva som skjer med e30`n satt ned prisen på den nå satse på noe rask respons hvis ikke det er noe respons på den iløpet av kort tid så bygger jeg bare videre på den. ronnie krabberø kommer til uka å skal ta bilder for bilsport av bilen også
E36Cab1 Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 ...... ronnie krabberø kommer til uka å skal ta bilder for bilsport av bilen også Hey ikke værst,artigt at en får oppmerksomhet på den måten for arbeidet en gjør! Grattis
e30v12 Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 liten update igjenn. ene toppen er klar ferdig porta å nye styringer er på plass. nå skal den leveres til mira fresing av ventil setene. så bare å begynne å frese i topp nr 2 nå da. koking av topp for lettere å få inn ventil styringer grei dim på nye gass spjeldet coiler motorblokk vaska å klar for montering, litt kult med motor som kun er av aluminium
knut_olestad Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Sett denne?: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=92513
S.Arnesen Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 OT: bra den e34'en din ikke er lav da;) så deg på esso østfoldhallen for 2 uker siden eller noe
e30v12 Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 har sett tråden med manuell kassa, men jeg har alerede en manuell kasse ståendes her nå, men er bra pris den viste selger der. Hm e34`n min er det vel akkurat passe høyde på vel? hehe er litt høy på dette bilde her er lavere nå da..
e30v12 Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 holder på med understellet på e30`n nå om dagen, dritt lei å altid slite med å komme opp på hengeren å bukken osv, så nå blir det luft fjæring, gudane hvet hvordan kjøre egenskapene blir med dette, blir det for dårlig så må det bort igjenn, men den virker stiv å fin bak hvertfall, sammens med stillbare gule koni så trur jeg det blir greit å kjøre med, er uansett ingen tid jager bil på banen uansett bare for å ha det morro med. helt oppe. helt nede, dekket ligger i inner skjermen så det som stopper den fra å gå lavere ferdig bak bare venter på belgene til forran, så kan man få laga til noe der også. men dropper store luft tanker osv, kobla rett fra kompressor til belgene, så det er ikke noe hurtighet i det, men ca 1 min fra helt tomme til maks fulle belger bak det er levelig. skal jo ikke akkurat stå å hoppe med bilen heller, hehe.
SteffenM2 Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Ahh, deilig! Du MÅ få ordnet skjermen slik at du får den høyden der. Det hadde vært rått! Lykke til videre, følger med her!
S.Arnesen Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 subba greit i hjulbuene når du svinga ihvertfall;) hehe
e30v12 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 ting skjer ja... holder på med grenrør å adapter på gass spjeldet. gass spjeld med adapter til begge sider. trur det skal bli grei nok gjennom strømmning her. grenrør bygging, samle plate for 6 rør inn på turbo`n mnja helvettes møk. hehe men morro å se det begynne å forme seg å da, men lurer litt på hvordan jeg skal klare å hel sveise dette mange sveiser ligger jo baki innimellom osv. hehe. punktes sammen med mig sveis å skal tig sveise med bak gass når alle røra er pusla sammen, dette er jo bare ene siden da, blir enda trangere på andre siden pga ratt stammen:80: alle flattjerna er bare for at flensene skal holde seg i den posisjonen dem skal seff bort når alt er ferdig sveiset ble overaska hvor små dem gamle turboene var da jeg tok dem av å la dem sidna dem nye. hehe, men 2 av dem gamle er jo midre effekt en en av dem nye klarer da. hehe gamle er 350hk turboer, å nye holder til 800hk stk..
e30v12 Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 grenrøret er ferdig på høyre side, mangler bare utaket for externe wastegaten, men må bestille noen flere rør deler til uka. havna høyt ja.. hehe ble tig sveisa med bakgass for å ikke få porer eller annet skumle partikler på insiden som kan løsne å bli spist av turboen
Dan327t Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Rått prosjekt! Fått deg fine snurrer nå=) Hvordan gikk det med tig-sveisinga av grenrøret? med tanke på å komme til overalt. Lurer på dette da jeg skal sveise grenrør selv snart=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå