Gunnar Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Syke satan. Litt av en jobb med de grenrøra. Blir turboene stående opp av hull i panseret eller?
gnmfr Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Blir bra det der, men åssen turboer hadde du før??
e30v12 Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 sveising av grenrøra løste jeg på en grei måte, sveiste så mye jeg klarte av røra, men ingen ting ved begge ende flensene, så tok jeg fra hverandre så jeg sto med alle 6 røra løse å sveisa det jeg ikke hadde klart første gangen, satte det sammen igjenn å sveisa da røra fast i flensene. turboene står veldig høyt oppe ja, men er bare et leketøy, å det ser nok litt bøst ut håper jeg. hehe gamle turboene var noen billige kina turboer kjøpt på ebay.com t3/t4 hybrid med ar63 på eksos, funka fint dem også og er fortsatt tighte å fine utrolig nok, så kan ikke være så dårlige dem billige kina turboene. men lada aldri noe sykt med dem da, maks 0.6bar.
vetu03 Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Sinnsykt rått... Tror det kan bli bra med turboen så høyt jeg... Husker jeg så en bil ei gang med to turboer opp av panser sånn som det blir på din. Og på litt avstand så jo det helt sinnsykt ut..
e30v12 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 da er begge grenrøra klare trenger bare røra til wastegaten å down pipen nå da, men må bestille noen flere rør osv først. har også fått tilbake toppene idag så nå har dem fått fresa ventil setene med en 3 vinkels jobb snakka han om så det vistnok skal bli bedre flow, å dem er planslipa. så bare vaske dem en gang til så er dme klare for montering da begynner andre motoren å bli nogenlunde hel igjenn
e30v12 Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Da er toppene klare, mangler 1 innsugs ventil for den var vist brått litt skakk, ikke godt å si om den har verdt sånn før eller blitt bøyd av noe når den har ligget løst, trur det må ha skjedd etter den ble tatt ut hvertfall topp ferdig planslipet å frest nye ventil seter ferdig med ventiler montert så mangler kun en innsugs ventil føre topp nr 2 er klar da kan dem settes tilbake på blokka igjenn snart
e30v12 Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2008 bmw performance var på gatebil å lagde reportasje å hadde fått med bilde av kjerra mi der også
vetu03 Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Nice;) Var det flere bilder i bmw performance fra gatebil eller?
E36Cab1 Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 På tide å slenge inn ny info og bilder nå snart,kan jo hende eg trenger å stjele ideer av deg vettu hehe....
e30v12 Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 Har ikke gjort så mye igrunn, bare holdt på med småtteri, fant ut at nye dysene mine er kortere en dem gamle, så må lage nye fuel railer med lengre dyse munnstykker på. kan jo ikke flytte railen lenger ned for da tar den i innsuget bare. toppene er satt på blokka, trenger ny register kjede strammer bare så er dne igrunn klar. laga ferdig wastegate eksosen. trenger bare downpipe røra nå. har og fått en eske med masse earls koblinger til olje inn å ut på turbo i til fuel railene plus noen koblinger til olje ånding. blir lage 2 olje catch tanker en på hver side fra topp deksel plus ned i bunnpanna å lufting ut i friluft. men ting tar tid koster peng så lommeboka som bestemmer vettu å nå er det desember så blir lite handling føre om en mnd ell to nå vel. hehe arbeidskolegaen min jobber hver dag på karroseriet da, det blir extremt, kan hende det blir litt for mye, men vi får ta en kjangs å se hvordan det blir til slutt.. alt karroseri arbeid har jeg overlatt til han, for det er noe jeg ikke har tolmodighet eller gidder å holde på med.. hjula var 9cm på utsiden av hjulbuene hvertfall så blir bra brede skjermer, men ikke m3 utseende for det har jo alle...selvom m2 stuker er jævlig tøft så vil vi prøve noe nytt. vil ikke legge ut bilder av det enda for det er i prøve stadiet med fasonger enda. så venter til endelige fasongene er klare.
e30v12 Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 har kun denne ifra en burnout konkuranse i halden... bare amcars der så måtte vise dem hvordan det skulle gjøres. 3 gir = 218km/h på hjula ryker godt da men ikke så mye action i den videon da.
Bmw mann Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Fy søren! Någe så rått å brutalt ! Likte bilen veldig godt! Lite tid til breddingå bak ? Blir helt sinnsykt heftig når du får det nye turbo oppsette opp å gå !
E36Cab1 Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 ......men ting tar tid koster peng så lommeboka som bestemmer vettu å nå er det desember så blir lite handling føre om en mnd ell to nå vel. hehe . DET kjenner eg meg igjen i ja,i tillegg til presanger er jo det mye regninger rundt denne tida og etter årskiftet Kan tenke meg bilen blir brei Kjekt at du har en kar du kan sette bort arbeidet du ikke liker sjøl til hehe... og send han hit etterpå da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå