knut_olestad Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Når dere likevel er i gang, har dere vurdert å bredde den mer? Hadde jo vært sykt med 300+ brede bakdekk
jojr Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 E30 er en en fin bil og utrolig morsom hadde min første 323i når jeg var 18 år å det er 20 år siden. Så de fleste har vel både sett og hørt de fleste måter det er mulig å forme den orginalt. Så synes dette prosjektet ser bra ut og det er gøy å se på folk som bygger om og samtidig er så flinke med finish som dere. Noe veldig mange andre som setter på en spoiler eller annet burde bli flinkere til. Stå på gleder meg veldig til å se bilen ferdig, eller i alle fall første stadiet.
doffa Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 FYSJ FYSJ FYSJ..... NEI NEI NEI. Hva har skjedd?? Den bra bilen åsså har du fucka den til slik.... uff... byggen omigjen til slik den var spør du meg.
Superbeetle Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Når dere likevel er i gang, har dere vurdert å bredde den mer?Hadde jo vært sykt med 300+ brede bakdekk Nei nei, chop shop style 205 dekk og 150mm spacer Gleder meg til å se bilen ferdig, kult at ikke alle lager bilene like. Er kult med slike ombygninger når det blir så gjennomført som dette. Lime på en Gts front på en ellers kantete org e30 er liksom ikke sååå kult...
L.M.e30 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 jeg bare digger vogna di. å sånn det ser ut nå så bare må det bli bra. driver selv å bygger e30 med volvomotor å må stadig vekk forsvare det ovenfor firkantede bmw og volvo patrioter. stå på
erik2k3k Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 dette er rått ! digger prosjektet ditt ! er rått når ting blir gjeenomført og ikke så altfor tradisjonell... så skall d sies at hadde m stylinga sedd slik ut hadde alle di som rakker på bilen din digget den....hvis den hadde vært sånn i utgangspunktet.... syntes det er kult når folk bygger utradisjonelle ting ...denne bilen kommer til å få like mye oppmerksomhet som evensen sin volvo 740 87 (s90r)
flonoen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 erik2k3k: Det er vel neppe tilfellet. De fleste her er ikke 100% storfornøyd med ALT bmw lager. Finn noen som digger e46 compact f.eks.
D.Toft Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 bare en ting å si. kødd, ødelegge utseende på en E30 på den måten... motormessig er bra, men snakker om å ødelegge den, ser jo ut som en padde hele driten. FYSJ..............
jonasdavidsen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 lest hele tråden nå, å den var lang:) først og fremst, fy faen dere er dyktige med en jævli stå på vilje.. mulig fronten er litt i overkant, men hvis han vil være nyskapende og kreavtiv så javel:) hans bil..
D.Toft Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Godt det ikke har noe og si hva du mener jepp, måtte bare få det ut... sikkert flere som er enig, men trådstarter vet nok hva han vil med bilen
donutz Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Dette er og blir helt sykt rått. Uansett hva folk sier. Dette er så ekstremt at ingen har sett på makan før - hvertfall ikke jeg! GLEDER MEG til å følge med videre. Sett i gjennom hele tråden nå, klarte ikke slutte å lese/følge med. Lykke til! Julian
Hyggmaister Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Minner nesten litt om bilen i avataren din, combatkid!! hihi Men til det jeg skulle skrive: Hahaha, tar jo helt av dette jo Btw, har du noen som helst aning på hvor mye effekt du skal ta ut av bilen? Tross alt har du turboer til 1600hk... Hvor mye tør du tyne motorbygget?
Alecken Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Godt det ikke har noe og si hva du mener jepp, måtte bare få det ut... sikkert flere som er enig, men trådstarter vet nok hva han vil med bilen Og du har tatt en skikkelig titt på din egen eller?
D.Toft Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 hvem har sakt at den i avataren er min? ikke eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå