e30v12 Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 jepp er automat nå og ikke særlig fungerendes til annet en rett frem nei. skal bygge om så jeg får inn tremec kasse er planen nå, 850csi kassene er ikke lette og få tak i og når man først finner en så er dem jævlig dyre. tremec tko kasse tåler mere og er billigere og lettere og skaffe så må lage adapter huset og få splines til og passe på clutch plata da.
Superbeetle Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Kanskje E-30 Big kan erte litt med hvor mange Csi kasser han har liggende da...
E-30 big Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Kanskje E-30 Big kan erte litt med hvor mange Csi kasser han har liggende da... He He... eller svinghjul og cluther Kjekt å ha...
snowhoe86 Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 jeg dauer!er virkelig en gjennomfør jobb altså!må jo vise fram bilen i sommer da? skal jeg iallefall jeg sikle i noen minutter...men skal du ha comp felga eller de andre på?
e30v12 Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Hm e30big du får gjerne selge meg en kasse komplett med svinghjul osv. hehe, men spørs på pris seff da. har du et sett til overs så send meg gjerne en pm.
plumbo79 Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Likte dette bygget, har faktisk allerede lest om det på et amerikansk forum, så du er kjent
kazynor Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 VIL HA!!! på de første bildene tenkte jeg "herre for et vrak" , nå er det bare :whoa:
E30_Dale Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Fytte rakkaren så heftigt! Den kunne eg tenkt meg ja! Fint fint prosjekt! Drit bra lagd...!
E30_Dale Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Ka hete fargen du har på? Passte perfekt spør du meg...
Jens Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Hvor godt festa sitter de øyelokka..?! Skulle vært artig å hatt makan på den halvrøtne E30'n jeg ender opp med.. Kjedelig om de blir stjelt, bare..
e30v12 Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 hvor odt øyelokka sitter bestemmer du selv med hvordan du fester dem det da. alt ifra dobbelsidig teip\skruer\sika. men er dem skrudd så mo jo pannseret opp for og komme til skruene, eller om man ikke bare røsker av hele grillen. den sitter jo heller ikke spes godt da. fargen har jeg ingen kode på. er svenske forsvaret sin farge. nå er 2 turboer på vei hvertfall så da får vi se når dem kommer om det blir noe trøkk i kjerra
e30v12 Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 noen som har en ide om hva et slikt bygg er verdt. hva man kan forvente og få for noe slikt? alt fungerer som det skal nå bare tut og kjør. det som skulle vært gjort er bygge om til manuell da, så blir morro faktoren betraktelig høyere. har blitt sugen på båt, men har ikke lyst til og selge denne igrunn, men bare litt nyskjerrig på hva det kan være verdt. ikke interisert i noen tette bud for og være morsomme, men gjerne noen seriøse svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå