Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det å ende kjørelengden på forsikringa?

skulle økt med noen km. på forsikringa mi da bilen var gått 2000 lengre enn jeg sa til forsikringsselskapet når jeg kjøpte bilen. (fortalte det som sto i annonsen)

er det dyrt å gjøre dette? eller må man bare betale mellomlegget i forhold til hva det egentlig hadde kostet å forsikre med f.eks 16000km fra 14000km?

Skrevet

Forsøk å ta kontakt med selskapet for å få korrigert avlest km.stand på kjøpetidspkt. Dette kan gå. Hvis ikke er det riktig som du sier at du må betale mellomlegget for økningen av kjørelengden.

Skrevet

Tror jeg betalte ca 1000kr for å øke fra 20tusen til 30tusen. Forsikringen ved 20.000km kosta med ca 6tusen.

Er usikker på om det er mulig å bare øke km på forsikringa med et par tusen eller man må ta de faste "trinnene", men det beste er jo å bare ta en telefon til forsikringsselskapet ditt. :wink:

Skrevet

Takker for svar! :D

er jo nesten et år siden jeg kjøpte bilen, og var så gira på ny bil at jeg har vel egentlig ikke tenkt så mye på dette med kilometer og forsikring osv. så tviler på at det å korrigere km. går. men om det ikke er værre enn 1k i forskjell som så må det vel gå bra (jeg betaler 5k i forsikring). skal prøve å ringe i mårra.

• 5 weeks later...
Skrevet

Jeg bruker alltid å runde av litt oppover når jeg kjøper ny bil og bestiller forsikring ;) Ihvertfall hvis jeg skal hente den en annen plass i landet så jeg slår ihjel 60 mil bare dagen jeg henter den. så biler som har gått 151400 kan jeg runde av til 152 000 f. eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...