Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

stememr :-P men du marius... du får kjøre litt tidligere... så vi får heve i ringene i bilen din! :-P du får bare kjøre forbi og stoppe med yxen i brennåsen :-P så går vi hjem til meg og fikser AE før treffet ;-)

Skrevet

Kjapt spørsmål her da det er sikkert mange lokale helter som leser denne tråden?

Finnes det noe verksted å anbefale her i område for eksos?

Bruker vanligvis et i skien, men siden E39 turing var en vanskelig bil å spesialtilpasse (bøyde potter iflg han på tlf) så måtte det bli simons. Da kan jeg like gjerne gjøre det her i byen.

Noen verksted i kr.sand som selger simons og er å anbefale? Takk :)

Skrevet

simons selger de på bang og folkestad, og på per hagen bla... men montering av eksos gjør vel alle verksteder!? men kjøper du et kit, kan du jo gå hjem å gjøre det selv... da alt er fiksferdig til montering...

Skrevet

Kommer nedover jeg også, drar fra Skien i 3 tida så om noen vil holde følge nedover så si ifra :)

Får dessverre ikke kjørt "godbilen" ned da, siden den har et aldri så lite motorhavari, men kommer til å kjøre den harry vinterbrakka nedover.. Men blir morro å se om det blir skikkelig oppmøte :)

Forresten, ingen som vet om noen greie og billige steder og overnatte?

Skrevet

Jeg kommer i 18.30 ca.. Slutter på jobb kl 18...

Er det foresten noen som skal til OS Bildeler på Søndagen.. Jeg har planer om å reise ifra Mandal i 10 tiden søndag morgen.

Skrevet

jeg skal til os hvis det ikke regner 8)

hehe... men er med på følge jeg ;-)

bjaa det skal møtes en gjeng i grimstad klokka 17, så du kan jo kjøre med de derfra :-)

marararius må ned til meg å ordne noe før treffet, så han må nok kjøre tidligere fra skien :-P

Skrevet

Stemmer stemmer, har egentlig litt lyst å reise litt tidligere, men passer jo egentlig å dra litt på ettermiddagen og møte de andre på kollone nedover, for da rekker jeg å gjøre litt ting hjemme og før jeg drar.. :)

Skal høre litt rundt med et par BMW folk her fra byen om de våger seg nedover.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...