Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
pm er er som skrevet ikke sendt enda ;-) men helt topp boddiz, og bra mauro :-) hehe

Oja! :D det gjelder å lese hele innlegget skjønner jeg :P

Skrevet

nei, hørte jo ikke noe fra noen, så ble ikke noe mer... var 10 som trykket ja, men bare 5 eller 6 skrev hvem... hehe...

men er vel kanskje naf kjøring på banen, så folk kan jo kjøre der hvis det blir aktuelt ;-)

tøft å får deg med på treff kanksje for en gangs skyld ;-)

Skrevet

Var på sist treff som var, men følte liksom det manglet noe desverre :? Prøve å få til noe bangekjøring som 'Hyggmaister' nevnte, eller grilling? :P:lol:

Skriv meg opp som ganske sikkert, ikke godt å vite hva bilen plutselig finner ut :P

Skrevet
Var på sist treff som var, men følte liksom det manglet noe desverre :? Prøve å få til noe bangekjøring som 'Hyggmaister' nevnte, eller grilling? :P:lol:

Skriv meg opp som ganske sikkert, ikke godt å vite hva bilen plutselig finner ut :P

laget en tråd om det for ei stund siden, men det var så få som svarte på tråden, så derfor droppa jeg det... det koster 1750 kroner å leiee banene per time, og minimum leie er 3 timer... må også ha vakter, etc... altså, noe jeg ikke tar på meg i eksamenstiden som kommer ;-)

men nå er det jo en litt større plass vi skal være på da ;-)

fører dere opp :-)

Skrevet

jupp, får jo det... ja, var jo over kanten dyrt :-s men men... grilling kan vel fåes til... bare å fyre opp grillen det :-) eller så får vi kjøre en plass og grille :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...