///Mysild Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 pm er er som skrevet ikke sendt enda men helt topp boddiz, og bra mauro hehe
zephyr23 Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Var innom 12.april, men kom da alle reiste ca, kjørte den halvferdige grønne E21'n Er bilen ferdig innen den tid så kommer jeg
///Mysild Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 så et bilde av den topp... fører opp deg og boddiz senere hehe
Boddiz Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 pm er er som skrevet ikke sendt enda men helt topp boddiz, og bra mauro hehe Oja! det gjelder å lese hele innlegget skjønner jeg
///Mysild Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 Da er pmene sendt... jeg sendte ikke til dere som allerede har svart! har sikkert glemt noen men dere får bare unnskylde meg...
Yahn Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Tror jeg må satse på å komme meg på tur med familie-vogna... Skal prøve å komme på tida denne gangen
Hyggmaister Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Dette tror jeg faktisk kan passe Men tør selvfølgelig ikke garantere 100 % da xD Ble ikke noe banekjøring eller lignende på dette treffet btw?
///Mysild Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 nei, hørte jo ikke noe fra noen, så ble ikke noe mer... var 10 som trykket ja, men bare 5 eller 6 skrev hvem... hehe... men er vel kanskje naf kjøring på banen, så folk kan jo kjøre der hvis det blir aktuelt tøft å får deg med på treff kanksje for en gangs skyld
Snake____1 Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Var på sist treff som var, men følte liksom det manglet noe desverre Prøve å få til noe bangekjøring som 'Hyggmaister' nevnte, eller grilling? Skriv meg opp som ganske sikkert, ikke godt å vite hva bilen plutselig finner ut
///Mysild Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 Var på sist treff som var, men følte liksom det manglet noe desverre Prøve å få til noe bangekjøring som 'Hyggmaister' nevnte, eller grilling? Skriv meg opp som ganske sikkert, ikke godt å vite hva bilen plutselig finner ut laget en tråd om det for ei stund siden, men det var så få som svarte på tråden, så derfor droppa jeg det... det koster 1750 kroner å leiee banene per time, og minimum leie er 3 timer... må også ha vakter, etc... altså, noe jeg ikke tar på meg i eksamenstiden som kommer men nå er det jo en litt større plass vi skal være på da fører dere opp
Snake____1 Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Jaja, får trøste oss med det Du tenker på den banen oppi hogget, 5-600meter fra senteret? trodde ikke den var så dyr
///Mysild Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 jupp, får jo det... ja, var jo over kanten dyrt men men... grilling kan vel fåes til... bare å fyre opp grillen det eller så får vi kjøre en plass og grille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå