Cise Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Har du GT-felger du skal kvitte deg med, ta kontakt hehe hehe.. for se utover sommeren..
///Mysild Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 et 42 er standar til stålfelger et41 er M felgene... hehe... men skiller jo bare 1mm da, så har ikke så mye å si... rart at det subber... ps, det er nok m3 cab felger da
Cise Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 et 42 er standar til stålfelger et41 er M felgene... hehe...men skiller jo bare 1mm da, så har ikke så mye å si... rart at det subber... ps, det er nok m3 cab felger da er sikkert pga spacerene.. men tenkte på å ta vekk den minste spaceren og se da..(har en 5mm og en litt mindre en bak) subber det ikke da så tror jeg nok at jeg beholder de.. må bare få fiksa de hele igjen og få fjerna litt kant sår..
sdfdsfds Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Skulle gjerne kommet jeg å men er i USA da Må få tak i en E36 3.2 M3 etter jeg kommer hjem fra USA, så kommer jeg å
Puleberg Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 seffers med jeg Bestill godt vær. Hvis ikke stiller jeg i reinfrakk å ned med taket! hehe
Spiff Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 kan ikke love at jeg får kommet, søndag er ikke noen bra deag for min del desverre LMS
Øyvind L. Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Kan hende jeg stikker innom på plassen hvis det blir sol og hvis jeg husker det.. Er jo så lenge til.
doffi Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 tar nok med noen spinnedekk ja... liker godt de aurora-dekka som står på nå, ryker godt... hehehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå