larserso Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Hei! Endelig har jeg fått somla meg til å få på senkesett og tatt litt bilder av bilen min. Har montert Eibach 30/25, og dekkene er 225/40/18. Er en -04 320d M-tech. Ganske godt utstyrt med navigasjon, bluetooth-tlf, soltak, regnsensor, avblendbart speil, klargjort for biodiesel (aner ikke hvor man kjøper det i Norge men...) etc. Det eneste jeg hadde likt å ha er xenon og el-seter. Men man kan ikke få alt når man kjøper brukt Har et par nye objektiver og relativt nytt kamera, så kunne nok vært bedre rent fotografisk men det blir neste gang. Håper flere liker den også. Ble litt bilder... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Ser ikke sjit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Ser ikke sjit.. He-he... Nai, var ikke så lett å legge inn bilder første gangen jeg prøvde det nye systemet her... Nå er det nok bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Utrolig pen E46 Touring du har . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Mange takk Gleder meg bare til vårmønstringa på Valle nå. Da skal den skinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Nydelig touring du har der ! Blei litt missunelig på Navi'n din Når er det vårmønstringa er igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Nydelig farge det der! Jeg hadde nok valgt å senke den litt mer foran, men dette er smak og behag Uansett - en meget lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 Takk for tilbakemeldinger Navi'n er fin den ja Hadde kanskje gjort seg med en cm til ned framme, men kjøres daglig på brostein og trikkeskinner etc. så får holde slik det er nå. Ble uansett veldig mye bedre enn med originalfjærene. Vårmønstringen er neste søndag inne på Valle Hovin. Årets første bilbegivenhet for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Takk for tilbakemeldinger Vårmønstringen er neste søndag inne på Valle Hovin. Årets første bilbegivenhet for min del Da får jeg prøve å ta turen dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 Nå er jeg utrolig spent på hva ettermiddagen vil bringe! Bilen har vært inne hos et bilpleiefirma i to dager nå så lurer veldig på hva som venter meg. Har ikke prøvd denslags før, men blir spennende å se hvordan det er i forhold til egne prestasjoner for hånd Nå er jeg klar for helg og treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleV Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Strøken bil! Passe senk synes jeg, en skal jo kunne bruke bilen også. Ble du fornøyd med jobben til bilpleiefirmaet? Mulig jeg får sett reultatet på vårmønstringen, da jeg er i område i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Fin bil og bra bilder. PS:andre speil hadde gjort seg, desverre seg org.E46 speil ut som firkanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Mange takk Selvfølgelig pent med 19" osv. også, men synes senk og felg-dimensjon er maks for hva jeg orker å kjøre i byen på de forferdelige veiene. Er jo veldig fint med 18" og moderat senk også spør du meg Jeg tror jobben til bilpleiefirmaet ble veldig bra! Men, bilen hadde stått ute da jeg henta den så den hadde et fint lag med støv over hele så vanskelig å bedømme nøye. Nå er det regn. Men, søndag morgen skal den vaskes, så det er bare å komme over og vurdere resultatet på Valle Vet det er mange som bytter speil, men kall meg gjerne sær for jeg liker godt originalspeilene også. Smak og bak Gleder meg til å møte likesinnede søndag nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Du må jo få med at dette også er en Individual BMW Meget fin. Likte fargen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 Du må jo få med at dette også er en Individual BMW Meget fin. Likte fargen også. Travle dager, så har ikke sett at noen har skrevet... Det er individual ja Men, jeg er ikke helt sikker på hva det innebærer utover innstegslisten... Tror det er mye overlappende på M-tech, Edition Sport og Individual som alle står som pakker i utstyrsoversikten. Liker godt fargen selv også! Den er veldig fin når den er blank og fin, men du å du så lett det blir merker på den... Blir mye pussing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå