tommanla Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Heisann, ville bare legge ut noen bilder av bmw jeg henta igår.. Bmw E36 325i 1991 mod automat og har rullet 165000.. SOLA TREFFER LITT FEIL PÅ DET SISTE BILDE SÅ SER LITT FUNKY UT I FARGA HAHA.. Bilen ble hentet inn til norge ifra tyskland i 2003 da en lege ifra tyskland eide den.. Den har kun vært sommerkjørt siden den ble tatt inn te norge.... Oljebehandlet vært år før vinterlagring, så ingen rust.. Bilen er senket 45 mm over hele, ifølge den gamle eieren, men jeg har en mistanke om at det er mer alså hehe.. Står 17 toms borbet felger på den.. Veldig fornøyd med di.. Har en mistanke om at det er en m tech bil for bilen er utruuuli stiv i undestelle og veldig sportslig og henger som ei fisse på veien.. Pluss at det står M bak på bagasjelukket men vet igrunn ikke, bare noe jeg tror så om dere har noe formeninng om dette eller hvordan jeg kan finne ut av det så hadde det vært fint og vite:D Mine planer framover er en senke spoler på bakruta, sote bakruta og alle fire siderutene og få tak i skinn intreør.. Når det gjelder motoren så føler jeg at det holder denne sommeren med 192 hk, men blir nok til at jeg setter i turbo og intercooler i vinter og skifter stempler og hele pakka så motoren tåler det.. Kort og godt, er veldig fornøyd me bilen.. Skal til svergie i morgen tidlig og kjøpe nytt anlegg:D Og sprit og røyk haha;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Kjempefin bil ja! Gratulere! Men, dropp den sotinga av rutene da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommanla Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Tjaa, veit ikke heilt på de men.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Hvite blink bak, nytt enderør og kanskje en M-tect på bakluka så er den helt perfekt. Liker ikke hvit skrift på dekka, men det er vel smak og behag. Fin bil og ser ut som den er godt holdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Er vel ingen M-tech bil når det verken er fangere eller annet som tyder på at det er det.. ta en titt på demperne å se, sikkert bare vanlig senket, for ser lav ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Er vel ingen M-tech bil når det verken er fangere eller annet som tyder på at det er det.. ta en titt på demperne å se, sikkert bare vanlig senket, for ser lav ut Har ikke noe å si at det ikke er M-pakke på bilen, kan godt ha M-tech understell allikevel.. Jeg ville fjernet hvit skrift på dekksidene (det er for amcars), hvite blinkere bak og en M3 fanger foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Har ikke noe å si at det ikke er M-pakke på bilen, kan godt ha M-tech understell allikevel.. Det er sant, men ikke M-tech bil som han nenvner... Men synes også den ser for lav ut til at det er m-tech, men kanskje bare jeg som ser feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Enig i at det er for lavt til å være M-tech fjærer ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommanla Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 tenkte jeg skulle bare se på rammenummeret og ringe bmw og høre om det er det eller ikke.. Uansett så er jeg fornøyd hehe;) Tja har ikke råd te noe endestuss eller noe enda, brukte 9 lapper på anlegg i helga så må nok spare litt først hehe.. Og den hvite skrifta på dekka er jo halve bilen;) Syns jeg.. Trenger igrunn ikke noe endestuss for og få litt mer lyd heller for det er igrunn ganske grom lyd i an, kikka under og det virka som det var orginalt anlegg heile veien men etter lyden og bedømme så skulle man ikke tro det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Flott bil, men hvit skrift på dekkene ER for am-cars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 racing bil den er for lav for noe m-tech understell ja... med mindre der er vinkelslipte m-tech fjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå