Gå til innhold

Min E30 Touring: Nå med bilder etter den kom fra lakk!! s8

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ingen felger nå desverre :(

men er planen med 9x16 hele veien.. så får ikke testet det på..

men han som valset er bmw mann(han med kawagrønn E30 M3 med M3 E36 motor) og han sa det skulle holde med 9x16.. men er usikker siden jeg ikke har felger ennå..

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hvis det er han som har valsa så er det nokk nokk hvis han sier det. kjenner han godt.og han kan sakene sine meget godt. er bremsa over 400suge hk i den 3,2l hans.

liker den motoren så lå under trappa i garagen hans. så du den?

Skrevet

virka som stig hadde peil på bil ja!

Syk den m3en hans!

Ja så den så vidt det var, lå massa klær og ting over den.. tenkte at den skulle vært i min :)

Skrevet

det tenker jeg også ja. kjenner du han el?

helt sykt og så hvordan grønningen er blitt etter og ha fulgt den oppigjenom ombygging og lakking fra orangen.

det er uten tvil norges råeste e30m3 uansett.hadde glatt bet 1mil for den bilen.

Skrevet

da har jeg fått ordnet meg en til å fjerne rust, sveise om bakplate pga den stooore potta som en idiot har satt på.. Han skal gjøre den 1000% klar til lakk.. DET er derilig å slippe å gjøre! :) men han får desverre ikke begynt ennå pga at jeg ikke får lakka den før i august.... :(

tror det kan bli bra :)

Skrevet

takk takk :) Ja liker de godt!

Fant de på ebay i tyskland.. er brukt, men passer min lommebok fint :) samt at de er meget bra i følge selger.. er et hakk /kantkjørin på 1 cm.. men det pusser jeg bare vekk :)

Skrevet

prata nettopp med en bekjent og han hadde ligende 2 stk 9x16 brock. så det er mulig det blir 9x16 rund baut på meg også. men får se, min er jo også en fammiliebil :D

Skrevet

har også bestilt meg fjernstyring til den orginale sentrallåsen. samt releer slik at jeg kan få comfort lukking på vinduene :)

Nøkkelen er slik flipnøkkel som er til E30.. så det er litt kult :) hvis den passer da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...