Gå til innhold

88 520i kr5000 ved hurtig avgjørelse


Yngvejos
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er jeg drittlei av 520en min. Jeg har satt på ny topp, pakning, bolter, registerreim og vannpumpe, fordeler, rotor og plugger. Men det ser ut til at toppakningen har røket under montering.

Den starter og går fint, men har bare 3 fungerende dekk.

Interiøret er brunt og slitt.

Eksteriøret er sølv og krokan.

Den skal til eu kontroll i juni, og der blir det garantert feil på en foring i bakstillingen (traværs?), og ettellerannet i forstillingen.

Den er godkjent senket 40/40, men bakfjærene knakk, og er byttet i noen andre senkefjærer av ukjent merke.

Selges hvis jeg får et ok bud.

Men jeg er mest interessert i å bytte den i en eugodkjent bruksbil (BMW) og betale mellomlegg.

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går nå for 7000.

Dn sprutet meg full i vann og olje da jeg åpnet ekspasjonstanken idag. Så toppakning er nok gåen.

Skal heller ikke se bort ifra at toppen er gåen.

Årsavgift er betalt, så hvis du gidder å bytte topp, eller motor. Og levere til eu-kontroll, så har du en billig bil her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp opp.

Perfekt bil for de som måtte ha en 2,5 liter stående.

Bortsett fra traværsforingen (eller så er det hardyskiva), er den veldig fin og fast å kjøre.

Det er cdspiller, forsterker og 15" cerwin vega sub i den.

Skiltene står på, så det er bare å hente den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg tror det skal gå fint å kjøre den til stavanger.

Har kjørt den et par turer til Haugesund og tilbake med den for å finne ut om det kom mer olje i vannet, eller om det var gamle rester. Det gikk fint det.

Men du må ha et hjul. Det ene dekket er punktert, dette ble erstattet med reservehjulet som sprakk etter to dager.

Kan eventuelt leveres med vinterdekkene fra den andre 520en min. piggdekk på stålfelg.

Edit: Jeg ser at det er et par ting jeg har glemt å skrive i annonsen.

Den motstanden som skal være når du drar girspaken over til revers er forsvunnet. Det er ikke noe problem å kjøre med når man har vent seg til det, men det er fort gjort å hive den i revers istedet for 1. de første gangene.

Det er også litt elektrisk tull i baklyktene. Bremselyset fungerer ikke alltid. Jeg misstenker at det er bryteren som er gåen. Ryggelyset fungerer heller ikke. Det har jeg ikke prøvd å finne ut av.

Du kan nå meg på 94489787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det vibrerer under midtkonsollen, sånn ca ved håndbrekket eller litt lenger bak, er det nok hardy skiva, det er ihvertfall sånn på min, og der er det vel snart ikke mer skive igjen trur jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste pris før jeg selger den i deler.

5000.

Jeg kommer til å ta av skiltene iløpet av måneden, så er du interessert bør du hente den fort.

Nå er det nye oblater på den også.

Dette er en ypperlig sjanse til å få seg en billig arbeidsbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...