Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på tre M3 E46 siste ukene. De har gått 120.000-135.000 km. Ingen av de har vært 100% strøkne, spesielt den som har gått lengst virka ganske shabby... Den ene som koster ca 550k var ikke så verst da.

Noen andre som har sett på M3 E46 i det siste?

Andre som måtte pløye gjennom mange m3 før det dukket opp en fin en? Trodde slike biler ble passet veldig godt på...

Skrevet

Syntes ikke døra linet opp med karroseriet, som om den ikke gikk langt nok inn. Støtfangere linet ikke opp med hjulbuene, det samme med skjørtet, deffusor stakk litt ut ved skjøten på siden, en del merker innvendig i bil, den andre døra skramlet veldig når den ble lukket igjen (ruta var nede). Interiørlistene virka billige og løse imotsetning til mine hvor de er tighte og harde (billig ettermontert?). Har kun sett på bilen, ikke hørt motoren. Mulig antydning til rust noen steder (hvis ikke det var smuss). Jeg framstiller min egen bil som jeg skal selge som ikke-strøken, men det er den jo i forhold!

Skrevet

Dette med at fangere og sånn ikke liner helt opp tror jeg er ganske normalt... er sånn på min og... lager litt lyder når dører blir lukket, prøve og smøre låsen litt da denne er veldig "stram"... Du har jo 6 års rust garanti, så dersom du har en sent registrert 2002 modell så skal vel dette gå rimelig greit... bør vel finne en som har gått under 100k fordi motorgarantien er jo opp til 100k... små ulyder fra diff er ganske normalt på disse sa de på bmw... og så må du selvsagt levere inn bilen hos naf eller bmw verksted før du kjøper den og få en tilstandsraport/naftest.. Lykke til

Skrevet

Hehe, rart at dere skulle nevne fangere.

Har de siste ukene gått og irritert meg over at jeg ikke får bakfangeren til å line opp helt i kantene, ute ved hjulbuene.

Blir litt større mellomrom enn resten av fangeren rundt.

På den forrige bilen min, en E46 323Ci kunne "plastholderen" under justeres. Ikke på M3'en. Rare greier.

Så da ser det ut til at det er vanlig da.

Skrevet

Det har vært sånn på de tre m3 jeg har sett på så det er nok vanlig, men de to første vet jeg har fått en liten dult bak.. Mins den siste var litt verre, er ikke helt sikker.

Skrevet

Jeg har ikke dette problemet med at fangerene liner opp på min. Dørene mine skrangler heller ikke.

Det med at døra ikke så ut til å gå helt inntil, kan være en justeringssak bare. Den der bøylen som sitter i dørkarmen er justerbar. Skrudde de av på min da jeg polerte nå, og satt dem nesten helt inn, så døra ble skikkelig tight.

Skrevet

Husker vi hadde en E46 M3 cab inne på jobb for en stund sida. Der var alle karosseripaneler ripete, fangere hadde sprukket, rift i kalesje, masse riper i interiør og sto på shabby E39 M5 replica felger med piggdekk.

Var et trist syn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...