gematu Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Hei. Har en 98 mod E39. (registrert 02/98). Ser på ebay at de selger denne cdspilleren: http://cgi.ebay.com/BMW-BUSINESS-CD53-C ... dZViewItem Er det bare å kjøpe denne eller tilsvarende og bytte ut kassetspilleren? Anlegget er BUSINESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 skal gå greitt det, det man bør passe på er hvis man kjøper radio fra statene at man mister noen frekvenser, I Norge har vi partalls radioer i Usa har de oddetallsradioer, eller så var det motsatt, husker ikke helt sånn i forbifarten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gematu Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 Men jeg bruker vel samme gamle radio jeg har fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Nei, radioen ligger inne i CD-spilleren. Den under er bare display med knapper. Radiomodulen er i samme enhet som CD-spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gematu Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 ahh... da røk den... Takk for hjelpen! Hva er billigste alternativ? Veksler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Spørs om du har opplegg for det, ellers må du legge kabler fra spilleren, og bak i bagasjerommet. Tenkt på noe ipodløsning? Jeg bruker denne: http://www.2point5.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Classs Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Hei Vet du om det er noen forhandlere av dette i Norge? Monterte du det selv, hvordan strekkes kablene og slikt? Ut med hele midtkonsollen og dashen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå