Malakka Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Jeg kjøpte i oktober i fjord et komplett coilover-kit av typen Supersport. Etter ca 2 uker begynte det å komme en klikkelyd fra begge demperene foran når jeg kjørte over små humper. Jeg trodde det var fjærbenlageret, så dette ble skiftet ut, til min store overraskelse var ikke lyden borte.. Ok mulig det er klikkstaget tenkte jeg og byttet disse og. Men lyden var der like forbannet. Nå nylig tok jeg affære og skiftet dempere foran til noen originale AL-KO dempere og lydene er borte. Prøvde og kompresse de gamle ss-demperene og de gikk sammen uten motstand, og med masse ulyder. Vil bare råde folk til å holde seg unna Supersport sine møkkaprodukter med to ukers levetid, og heller betale litt mer for skikkelig vare. Ps Vet ikke om demperene bak er gåen ennå, men ta deg faen på at de skal byttes snarest også....
BreitBau Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Tjah.. Grei erfaring dette.. Tørr jeg spørre hvorfor du ikke har reklamert på ett produkt som har en forventet levetid på ca 4 år/80 000?
Mexos Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Jeg sliter med å få supersport demperne mine på bilen så ser ikke ut som jeg får det problemet med det første Men dette høres no ut som en fabrikasjonsfeil så jeg ville reklamert på de.
bmwomar Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Har kjøpt super sport eksos, bare kødd med det også. Etter å ha fått feil potte 3 ganger, måtte den bygges om for å passe. Og etter noen mil rister og skrangler potta som faen. Prøvde å reklamere men da fikk jeg besked fra gs " vi kan like godt gi bort dritten" Siste gang jeg kjøper ss
Malakka Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 Finner ikke kvitteringen. Og så risikerer jeg vel å få tildendt nye, som faen ikke kan brukes på kassabilen til ungene en gang. Men jeg skal ta en tlf til gs og høre hva de har å si. Litt mye styr med å reklamere for ting du har kjøpt på nett. bedre å smelle varene i bordet på en sjappe som ligger i nærheten
Glenno Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Vet ikke det kan være feilmontering da demperene skal vel pumpes sammen 7-10 ganger før montering, fabrikkasjonsfeil eller at det finnes billig og dyre produkter fra supersport. Har hørt historie om de demperene fra supersport tidligere jeg også.
bjalle Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Bakdelen med å spare penger er dårlig kvalitet,spar penger til det beste,bilstein dempere og einbach fjærer.
///MPower Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 hadde supersport dempere og fjerer og effektanlegg på min gamle 520 og hadde ingen problem. be om pengene tilbake eller legg på litt til og få noe dyrere da, de kan ikke være så vanskelig vel?
Espen M33 Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Bakdelen med å spare penger er dårlig kvalitet,spar penger til det beste,bilstein dempere og einbach fjærer. Tja. Finnes da dårlige bilsteindempere og, men det skyldes i 99% av tilfellene produksjonsfeil. Begge demperne i et PSS9 sett som en kompis kjøpte var kaputte allerede da de kom. Klikket og skranglet bare verre fra første stund. Men de som kom deretter er prikkfrie fortsatt etter tre års bruk.
MERN Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Jeg hadde Supersport Senkesett på min e34 520i og var veldig fornøyd med det, hadde ingen problemer før jeg solgte den etter 1,5 års bruk... Har nå supersport Coilovers og Supersport bakpotte på min e36 320i coupe og har ikke noe negativt og si om det enda heller, Har ikke vært så lenge i bruk, og eksosen er satt på ganske nylig så vet ikke hvor lenge det holder, men passformen var bra, både på senkesett og eksos... Med andre ord, jeg har ikke noe negativt å si om Supersport i løpet av 2 års erfaring med det...
vegarde Skrevet April 28, 2008 Skrevet April 28, 2008 Jeg kjøpte Supersport 60/30 senkesett med både fjærer og dempere ifjor høst, å må bare si at jeg synes at det har fungert rimelig greit, litt stivt er det kanskje men. Så det er nu vel bare det at man også kan være uheldig med akkurat det produktet man kjøper,trenger ikke å være feil med alt.
erl1d Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 kan ikke annet enn å henge meg på den "positive" sida her jeg også. I forhold til pris må jeg si meg storfornøyd med senkesettet mitt fra supersport. har stått på i 40000km nå og er fortsatt tight som bare det ! så noe generell advarsel mot supersport syns jeg var litt drøyt. Kan jo selvfølgelig være at jeg har vært heldig men...
Paddy Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Eg har samma , eg monterte mitt på ved års skifte ... Har ikkje hatt noko problem med mitt , er ganske fornøygd eg
ChrZZ Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Jeg har også Supersport coiloversett til min E46, og ingen problemer sålangt her heller.. Kjørt ca 2-3000km på dem.
S.Arnesen Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Jeg har også Supersport coiloversett til min E46, og ingen problemer sålangt her heller..Kjørt ca 2-3000km på dem. same shit her også... bar godt å si om det... foreløpig da;) hehe men har hatt supersport på min gamle e34 også. hold seg like fast og fint det året jeg hadde den ihvertall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå