Jørgen Lie Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 herlig bil!! den likte jeg virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtinho Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 d e seriøst den kuleste bmw'en æ har sedd sjøl! så den "live" på lørdag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Prøvde meg på en liten ting. Soting av baklyktene. Synes det ble bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Ble bra. Nesten helt like til mine bare at jeg har LED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Hadde jeg hatt penger til nye baklamper, skulle jeg kjøpt LED lamper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Mye bra forbedringer her ja! Moro å se hva du får til selv, ikke at noe av det er umulig, men du har gjort bilen litt spesiell uten å overdrive. Og fargen er jo helt klart noe å være misunnelig på! Har du fått gjort noe med bilen Innvendig da ? Også savner jeg shadowline listene.. sotingen av baklyktene ble faktisk pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Takk takk. Liker best å gjøre ting selv. Da er jeg sikker på at det er gjort på ordentlig etter min bok værtfall. Er veldig fornøyd med fargen Shadowline lister kommer, bare å være litt tolmodig Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Har nå lakkert litt mer, og byttet litt deler. Kommer med bilder i morgen Begynner å forander seg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Har nå lakkert litt mer, og byttet litt deler. Kommer med bilder i morgen Begynner å forander seg nå.. Good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Som lovet kommer det noen bilder nå. Sorry for noen dårlige bilder. Mørke å mobilkamera er ingen god kombinasjon Men dere får ett inntrykk værtfall Lakkert grill Gammel vs Ny Nye lykter Og den største modden nå Matt svart senter på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 PENT! Hadde vært enda råere med litt mindre soting, men hele veien ; ) Og shadowline (noe jeg ser kanskje kommer?) NitroX ; ) EDIT: +M3 speil ; ) Og lakkere dørhåndtak i bilens farge ; ) Lister i bilens farge.. Og de listene rundt vinduer i shadowline =)) og svarte skiltholdere fra schmiedmann ; ) Lykke til ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Kommer du på treffet i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 PENT!Hadde vært enda råere med litt mindre soting, men hele veien ; ) Og shadowline (noe jeg ser kanskje kommer?) NitroX ; ) EDIT: +M3 speil ; ) Og lakkere dørhåndtak i bilens farge ; ) Lister i bilens farge.. Og de listene rundt vinduer i shadowline =)) og svarte skiltholdere fra schmiedmann ; ) Lykke til ; ) Takk Alt du nevner her er en del av planen min. Rutene foran blir tintet igjen, i en lysere tone. M3 speil er på ønskelisten. Dørhåndtak, sidelister og den krom skiltholdern foran blir lakker i samme farge som bilen. Lister rundt vinduene blir lagt vinyl film på Er bare å være litt tolmodig. Tar tid og koster penger Kommer du på treffet i morgen? Ja, så klart kommer jeg på treffet i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Lekker plastikk du har på bilen Fronten var bare nydelig, akkurat den jeg hadde tenkt til å ha egentlig. Ble veldig stilig med mattsvarte felger. Blir en enda flottere bil når du blir ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Er blitt najs denne nå, men tanke på hvordan den så ut da Tor hadde den Hvordan er det å kjøre med tanke på alle fartshumpene som spretter opp her i byen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå