Riviera Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 hm, far sier! tror han venter på noe mere komplett med lysa, aner ikke
plumbo79 Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Tror jeg så deg på treffet i skien natt til 1. nydelig e30
Riviera Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Vært på Koed i hlega ja! utstiling der også Hørte du fikk benka bilen også..........????? til.................??
cmn Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Å du verden for en fin bil! Det der må være en av de aller peneste E30 jeg har sett!
Bimma /// Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Du får bare ringe vist du skal selge den en gang Hadde kjøpt den tvert,,,
StaLe30 Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 Var på flyplassen natt til første ja, om du så meg bomgire så var det pga gåen synkronisering i kassa, men hadde kjørt fra chargeren(mener jeg) om jeg hadde hatt en kasse som var i orden Var på koed i helgen, fikk benken bilen på bakhjula. Er fornøyd.
Anders_w Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 helt konge lillebror!! moro at den bremset såpass!! på bakhjula!!! hadde jeg aldri trodd.. jeg veit den er fresk men ikke så fresk:) bare je får igang min snart nå da...........................
Sandersen Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 Ble ikke så værst mange av bildene vi får ta noen nye med den nye endestussen! Synd ikke ordna seg med danmark, men men. Tor erik te onsdag hehe. Ellers kan jeg ikke få sagt gang på gang hvor perfekt senk & felg den bilen har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå