Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillte dekk til de nye felga nå.. Men bestillte 245/35-19" på en 9.5" brei felg.. Vil dette passe egentlig? Eller har jeg driti meg ut litt nå.. he he :P

Skrevet

Den faktiske bredden på dekket varierer faktisk ganske mye fra merke til merke. For eksempel er Nankang NS-II 3cm(!) smalere enn Goodyear Eagle F1 GS-D3 i samme dimensjon (245/40-17). Jeg kjører med Eagle F1 i 245/40-17 på felg i dimensjon 9x17. Det ser rimelig bra ut synes jeg, men det blir 255 neste gang hvis jeg får plass. Kan ta et bilde av 245 på 9" bred felg om du vil...

Skrevet

Har 215 på 8,5, så 245 skal ikke være noe problem på 9,5 da du går opp 3cm i dekk og bare 2,5cm i felg. Ser nok bedre ut med litt mer gummi på, men er ikke så aller verst

Skrevet
Kan ta et bilde av 245 på 9" bred felg om du vil...

Gjerne! :)

Dekkene jeg har bestillt er Nankang NS-II med 225/35-19" foran

og 245/35-19" bak.. Bakfelgen er 9,5" å framfelgen er 8,0" bred..

Så dere mener at det ikke blir så mye dekkstrekk på bakhjulene?

Skrevet

Med Nankang NS-II blir det nok litt strekk ja. Kan ta bilde av dekkene og felga mine i morra så du får se med Goodyear dekkene! :) Men NS-II er som sagt ca 3cm smalere...

Skrevet
Bestillte dekk til de nye felga nå.. Men bestillte 245/35-19" på en 9.5" brei felg.. Vil dette passe egentlig? Eller har jeg driti meg ut litt nå.. he he :P

Har akurat satt på 225/30/20 på 9" felg så d går bare godt med 245/35.

Men som sakt så er d stor forskjell fra dekktype til dekktype,noen har brei bane å noen har smal bane.

Håper d går greit å få på:-)

Skrevet

Fikk tatt et par bilder i stad. Men må bare beklage at bilen er så usannsynlig møkkete... :oops: Har ikke fått vaska den etter jeg var hjemme i helga. Men skal vaske den i kveld! Som sagt Goodyear-dekk i dimensjon 245/40-17 (som er ca 3cm breiere enn Nankang) på 9x17" felg. Uansett, her er bildene:

CIMG2559mini.jpg

CIMG2561mini.jpg

Skrevet

Takk CNM! :)

Ok så det blir ca litt smalere, men det tror jeg blir bra! :)

Ingen som har bilde av en E34 bakfra med 245 Brede dekk?

Så jeg får sett om det blir fin bredde? :)

Skrevet

Går nok bra :)

Jeg har 225/35 på en 9" felg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...